جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

استیلی:منتظرجواب انصاري‌فردهستيم

شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 173991
به گزارش تابناک،استیلی گفت:اردوي تيم ملي خبرهاي خوش براي هواداران را به تاخير انداخت

سرمربي پرسپوليس گفت: خبرهاي خوشي كه قرار بود به هواداران بدهيم، با اردوي تيم ملي در اتريش به تعويق افتاد.

حميد استيلي در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضور اشپتيم آرفي در تراكتورسازي و جذب بازيكن خارجي، عنوان كرد: به دنبال مذاكره و رايزني هستيم تا بازيكنان خوب خارجي جذب كنيم. نفراتي مي‌خواهيم كه نيمكت‌نشين نباشند و بتوانند به پرسپوليس كمك كنند و مثمر ثمر باشند.

وي در مورد جدايي بهنام ابوالقاسم‌پور و مذاكره براي انتخاب جانشين وي گفت: ابوالقاسم‌پور همان‌طور كه خودش اعلام كرد به دليل مشكلات تحصيلي نتوانست به ما كمك كند. اكنون مي‌خواهيم با صبر و حوصله يك مربي ديگر را به پرسپوليس بياوريم.

استيلي در مورد اينكه عاشوري به خاطر پيشنهاد ۸۰ ميليون توماني حاضر به همكاري با پرسپوليس نشده، تصريح كرد: در حال مذاكره با اين مربي هستيم. وضعيت نهايي عاشوري تا پايان هفته جاري مشخص خواهد شد.

سرمربي پرسپوليس در مورد زمان حضور مربيان خارجي مانند هنكه در اين تيم گفت: در هفته جاري تمام اين مسائل مشخص خواهد شد و اينكه آنها به پرسپوليس خواهند آمد يا خير.

استيلي در مورد نحوه همكاري مهاجراني با پرسپوليس اظهار داشت: من از مهاجراني خواسته‌ام كنار تيم باشد و به من كمك كند و ايشان هم بدون آنكه پست خاصي در باشگاه بگيرد در حال كمك به پرسپوليس است.

وي در مورد وضعيت حضور كريم انصاري‌فرد و مهرداد اولادي در پرسپوليس به فارس گفت: با هر دوي آنها صحبت كرده‌ايم و منتظر پاسخ‌شان هستيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه وعده داده بود خبرهاي خوشي به هواداران بدهد، گفت: با بازيكنان ملي‌پوش مذاكرات خوبي انجام داده‌ايم اما اردوي تيم ملي در اتريش باعث شد اين خبرهاي خوش به تعويق بيفتد.

استيلي در مورد اينكه از بين ميثاق معمارزاده و حسين آشنا كدام يك به پرسپوليس مي‌آيند، خاطرنشان كرد: با ۴ دروازه‌بان مشغول مذاكره هستيم كه هنوز با هيچ كدام به توافق نرسيده‌ايم. هر زمان كه مذاكرات نتيجه داد، آن را اعلام مي‌كنيم.

وي در مورد اينكه گفته مي‌شود باشگاه نتوانسته نفرات اول و دوم بازيكنان مورد نظر او را جذب كند، گفت: من شاهد هستم كه باشگاه در تلاش است تا بهترين نفرات را جذب كند. خود من هم با برخي از بازيكنان صحبت كردم. مي‌خواهيم يك تيم قدرتمند بسازيم.
https://jahannews.com/vdchwxnzz23nqwd.tft2.html
jahannews.com/vdchwxnzz23nqwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *