جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۱

طرح وهابیها برای انفجار حرم حضرت رقیه (س)

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 223599
به محض رسیدن این فکس به تولیت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها، مسئولان این تولیت نامه را به سازمان اطلاعات و امنیت سوریه تحویل دادند تا اقدامات لازم برای یافتن منبع ارسال آن و نیز مقابله با هرگونه عملیات احتمالی را اتخاذ کنند.

به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که وهابی های مقیم سوریه که از سوی عربستان سعودی و قطر حمایت می شوند و چند ماهی است که به جان حکومت سوریه افتاده اند، با ارسال فکس به دفتر تولیت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها، تهدید کرده اند که در آینده ای نزدیک این حرم مطهر را بمب گذاری و منفجر خواهند کرد.

در همین راستا مؤسسه بین المللی «منظمة اللاعنف الاسلامية» که در زمینه حمایت و دفاع از حقوق شیعیان در سراسر جهان فعالیت می کند نیز با انتشار بیانیه ای، خبر رسیدن این فکس تهدید آمیز به دفتر تولیت حرم حضرت رقیه را تأیید کرد.

گفته می شود به محض رسیدن این فکس به تولیت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها، مسئولان این تولیت نامه را به سازمان اطلاعات و امنیت سوریه تحویل دادند تا اقدامات لازم برای یافتن منبع ارسال آن و نیز مقابله با هرگونه عملیات احتمالی را اتخاذ کنند.

در پایان شایان ذکر است که این تهدید در حالی انجام شده که حدود یک هفته پیش امام جماعت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها و حدود یک ماه پیش امام جماعت حوزه علمیه زینبیه در منطقه "سیده زینب" سوریه، توسط افراد تروریست ترور و به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
هیچ غلطی نمییتونن بکنن ای خانوم یه اه کشید شام به هم ریخت یه اه بکشه کارشون تمام میشه
عرفان
ای آقای مسلمین..
فریاد انا بقیته الله شما رو پس کی میشنویم..شیعیان شما تشنه فرمان جهاد شما هستن
الهم عجل لولیک الفرج
روسیاه
یا صاحب الزمان ادرکنی
مهدی
از وقتی خبر رو شنیدم انگار از قافله کرببلا جا ماندم خدای دل بیقرار ما را با نابودی وهابیون کافر قرار باش .
کاش می تونستیم در دفاع از حرم بی بی رقیه حاضر بشیم .
یا ثارالله
العبد الحقیر
خدایا بحق پهلوی شکسته حضرت زهرا شر وهابیون روبه خودشون برگردون. سید علی حکم جهاد بده عربستان و قطرو...یکشبه میکنیم قبرستان وهابی
samane
United States
اولاد حسین خیلی مظلوم هستن
خدایا کمک کن لبیک یا حسین
ایوب
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا حضرت رقیه (س
وهابیون و صیهونیست ها هیچ غلطی نمیتوانن بکنن.
هادی
United States
اگه اینکار بکنن دنیا دیگه یه روز خوش نخواهد دید
سید هادی
وهابیون و صیهونیست ها هیچ غلطی نمیتوانن بکنن.



الهم عجل لولیک الفرج
عشقم رقیه مگه شمر تونست شما رامحو کنه پس این حرامی ترها هرگز نمیتونن دراوج همه ی دلتنگیام فقط میخوانم الهی بالرقیه بالرقیه بالرقیه امین یارب العالمین.
غلام بانوی بزرگوار حضرت رقیه سلام الله علیها
سلام.خدایا تمام دشمنان خودت و دشمنان دینت و دشمنان پیامبر و دشمنان اهل بیت و دشمنان بانوهای بزرگوار و دشمنان اربابان بزرگوارم را لعنت و نابود کن و بر رسوایی ها و بلیات و عذاب ها و عقوبت های دنیوی و اخروی ان ملعونها بیفزا.امین