جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بازگشت هدايتي به ليگ برتر با همکاري علي دايي!

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 167493
تيم فوتبال استيل آذين در فصل آينده ليگ دسته اول به ميدان مي رود.
به گزارش جهان و به نقل از سایت نود،حسين هدايتي مالک باشگاه استيل آذين قصد دارد کماکان به تيمداري در فوتبال ايران ادامه دهد. وي پس از سقوط تيم استيل آذين به ليگ دسته اول تصميم دارد با تيمي نسبتا جوان در فصل آينده ليگ يک شرکت کند و طي روزهاي آينده مذاکرات را با برخي بازيکنان تيم سقوط کرده‌اش آغاز خواهد کرد.

هدايتي به روي برخي بازيکنان تيم سقوط کرده خود نظر مثبت دارد و معتقد است که آنها مي توانند استخوان بندي تيمش را در ليگ دسته اول تشکيل دهند.

اين در حالي است که هدايتي براي تيمداري در فصل آينده ليگ برتر بي برنامه نيست و در حال حاضر مشغول بررسي جوانب است. در همين خصوص نيز خبر مي رسد که مالک باشگاه استيل آذين تمايل دارد که با تيمي تحت نظر علي دايي سرمربي کنوني تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ يازدهم حضور يابد. تيمي که به زعم نزديکان هدايتي با سرمربيگري علي دايي در ليگ برتر به ميدان برود و بازيکنان برتر ليگ دهم را نيز در ليست تيمي خود داشته باشد.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *