جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
آيت‌الله نوري همداني:

همه کارها درجهت عمل به منويات رهبري باشد

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 424992
آیت الله نوری همدانی گفت : قبول کردن بازدید غرب از مراکز نظامی کشورمان ذلت است .
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما ، وی امروز در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات بر حفظ عزت اسلام و دفاع از آرمانهای انقلاب تاکید کرد و گفت : اگر به گونه برخورد کنیم که عزت و عظمت اسلامی رعایت نشود بر خلاف آرمان های اسلام و انقلاب است.

وی افزود: غربیها میگویند باید با دانشمندان هسته ای شما صحبت کنیم که این کار نیز درست نیست زیرا مگر آمریکا اجازه میدهد با محققان آنها مصاحبه کنیم ؟ صحبت ما با شما فقط در خصوص انرژی هسته ای صلح آمیز است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حوزه و حوزویان با تبعیت از رهبری و مراجع تقلید اجازه هیچگونه زیاده خواهی را به دشمنان اسلام وانقلاب نخواهند داد افزود: باید کاری کنیم که دشمن گمان نکند در ایران اختلافی وجود دارد و باید همه کارها در راستای عمل به منویات رهبری باشد حوزویان مقاوم باید جبهه خود را تقویت و از هرگونه اختلاف جلوگیری کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت: علمای اسلام ساکت نمی نشینند زیرا وظیفه دارند مقابل مستکبران موضع بگیرند امروز مسجد الاقصی در دست اسرائیل است و کعبه را نیز به آل سعود داده اند و در این شرایط نباید توقع داشته باشند که ما ساکت باشیم.

وی افزود: کارهای انفرادی به جایی نمی رسد و باید طلاب جبهه های فرهنگی داشته باشند که یک صدایی را ترویج کند در حقیقت باید از قم یک صدا بلند شود و نباید بگذاریم دشمن از چندصدایی ها سواستفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *