جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

۲۳ نفر از زائران اربعین کشته و زخمی شدند

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 458300
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه مینی‌بوس در استان العماره عراق ۲۳ نفر از زائران اربعین حسینی کشته و زخمی شدند.
به گزارش جهان، یوسق پریدار امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه مینی‌بوس در استان العماره عراق ۲۳ نفر از زائران اربعین حسینی کشته و زخمی شدند.

وی افزود: در این حادثه ۹ نفر از زائران حسینی عراقی و دو نفر از زائران ایرانی که اهل استان خوزستان بودند جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: مجروحان این حادثه در ساعت ۲۰:۳۰ شنبه در نقطه صفر مرزی تحویل فوریت‌های پزشکی این دانشگاه شدند.

پریدار یادآور شد: ۱۲ مجروح این تصادف که شامل پنج زن و هفت مرد هستند با آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی این دانشگاه جهت مداوا به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

وی در پایان بیان کرد: اورژانس فوریت‌های پزشکی این دانشگاه با کادر مجرب و تجهیزات کامل در منطقه مرزی چذابه مستقر و ارائه خدمات اورژانسی به زائران را به‌ عهده دارد.

اسامی مصدومان:

۱- زهرا علیزاده
۲- فاطمه بوعذار
۳- وجیهه ولی نژاد
۴- سعید تیلاوی
۵- حبیب یعقوبی راد
۶- یواعد سیلاوی

۷- نعیمه بوعذار
۸- حسن بوعذار
۹- عزیزه بوعذار
۱۰ -جاسم تیلاوی
۱۱- علی تیلاوی
۱۲- کاظم بوعذار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *