جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

بمب ساعتی که ایران را تهدید می کند

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 436106
دیلی تلگراف با انتشار مقاله ای نوشت: پس از دستیابی به توافقنامه هسته ای درباره برنامه هسته ای تهران، ایران با خطر بمب ساعتی روبروست که ناشی از کاهش تعداد زادو ولد در این کشور است.
به گزارش جهان به نقل از انتخاب، مقاله نویس دیلی تلگراف افزود: پس از چند دهه، مسئولان ایران امروز شعار زندگی و بچه دار شدن را سر می دهند.

در این مقاله آمده است: جمهوری اسلامی ایران برای راضی کردن زوج ها به داشتن چهار فرزند و بیشتر تلاش می کند. در حالی که کشورهای در حال توسعه برای کاهش زاد و ولد تلاش می کنند، ایران به دنبال افزایش شمار جمعیت خود تا سال ۲۰۵۰ به صد و پنجاه میلیون نفر است.

دیلی تلگراف با اشاره به افزایش میزان طلاق و کاهش تولد نوزادان در ایران می افزاید: میزان رشد جمعیت در ایران از هفت درصد در سال ۱۹۸۰ به یک و هشت دهم درصد کاهش یافت که کمتر از انگلیس است.
https://jahannews.com/vdchv-nk-23nxzd.tft2.html
jahannews.com/vdchv-nk-23nxzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممدرضا
United States
بچه داری خرج داره. اکثر مردم خانه از خودشون ندارند. حقوق و در آمد کافی ندارند. اون وقت بچه میخاند برای چی؟؟؟؟؟آنکه دندان دهد نان دهد همون هم به بشر عقل داده. آقا اسم بچه را میری مدرسه دولتی بنویسی ببین چقدر پول میخاند. بچه داری واقعا دشوار شده. من یکی دارم دیگه هم نمیخام. اجاره نشین هم هستم و کارمند با حقوق ظالمانه سازمان ورزش اصفهان