چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۱۳

بیانیه بازیکنان تیم ملی در حمایت از نصرتی!

جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 193674
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای سوگند یاد کردند که حرکت ناشایست و غیر اخلاقی محمد نصرتی تعمدی نبوده است.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال، متن کامل این بیانیه را که به امضای کلیه بازیکنان حاضر در اردو، کادر فنی و سرپرست تیم رسیده، به شرح زیر اعلام کرد:

" بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به در آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامد نهند آدمی

هدف از نوشتن این چند خط و امضاهای زیر آن نه تنها جمع کردن طومار نیست، بلکه محکوم کردن حرکات ناشایستی است که می تواند به فرهنگ و آبروی صنف پرطرفدار فوتبال که ما بازیکنان تیم ملی نیز جزیی از آن هستیم، آسیب جدی برساند.

ما بازیکنان تیم ملی که روزها و شب های بسیاری را کنار یکدیگر گذرانده ایم وظیفه خود می دانیم در این برهه که هجمه سنگینی علیه یکی از بازیکنان باسابقه، موثر و خوش اخلاق تیم ملی ایجاد شده با شناختی که از آقای محمد نصرتی داریم، سوگند یاد کنیم:

در جریان اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش تعمدی در کار نبوده است. محمد نصرتی حتی در محافل بسیار خصوصی و به هنگام شوخی های خودمانی مرتکب حرکات خارج از عرف نشده است.

همین بس که تمامی افراد دست اندرکار از مدیران و مسئولان فوتبال گرفته تا مربیان و همبازیان محمد نصرتی و همچنین اصحاب رسانه ها شناخت کافی از این بازیکن دارند و می توانند در مورد خصوصیات اخلاقی، گفتاری و رفتاری وی شهادت دهند.

یادمان نرود شش سال قبل تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با گل محمد نصرتی به بحرین پس از سال ها به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرد.

انتظار داریم اکنون و در آستانه دیدار ایران و بحرین سوگند بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته نشود.

اهل کاغذ بازی و بازی با کلمات نیستیم، آنچه در دلمان بود را به زحمت روی کاغذ آوردیم.
با تشکر - بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کارهای خلاف و بی شرمانه رو با احساسات کودکانه نمیشه جمع کرد
اکثر شما فوتبالیست ها خیلی وقته از اخلاق و رفتار اسلامی دور شدید منتها گاهی گند کارتون اینطوری بالا میاد هرچند معتقدم این قضیه نباید کش پیدا کنه و روی این چاه ویل گنداب باید سرپوش گذاشت اما در بلند مدت فکری اساسی به حال شماها کرد
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند!!!!!

این شعر شامل شما فوتبالستها هم میشه؟
شوخی نفرمایید.
شعر در خصوص مردم با ادب فرهیخته و رنج کشیده است!

یعدش هم صعود به این دوره ،و آن جام، اگر منتهی به یک اتفاق خجسته نشود چه سودی دارد.

در ضمن همه بزهکارها خطایشان را بگردن دیگران می اندازند، اما همه گلهای زده را به پای خود می نویسند.
دست جمعی اشتباه کردید
فوتبال ما ذره اي بويي از فرهنگ نبرده است
اين همه هزينه گزافي كه در فوتبال شده اگر در رشته هاي ديگر هزينه ميشد تاكنون در ان رشته ها همچون واليبال در صدر بوديم، نه اينكه با اين همه هزينه و سرمايه نه قهرماني در فوتبال داريم و نه پهلواني!!!!
United States
اولا قرار نیست هرکس خدمتی به ملت کرد عوضش یه ضربه هم بزنه و توقع سکوت داشته باشه
ثانیا این همه پول هنگفت و مفت میگیرید تا همین جور مواقع برا ملت افتخار! کسب کنید دیگه
ثالثا از بس با قسم و آیه و ریش سفیدی و کدخدا منشی خطاهای فاحش و غیرفاحش شما جماعت رو لاپوشونی کردن وضعیت اخلاقی این صنفو به لجن کشیدید
رابعا هرکی خربزه می خوره پای لرزشم میشینه
Iran, Islamic Republic of
این غیرحرکت اخلاقی، اونهم جلوی چشم تماشاگرها و هوادارن تلویزیونی دو تیم و مردم ایران واقعا جای تاسف داره. به نظرمن این بازیکنانی که بیانیه دادن برن به فکر کارهای خودشون باشن و الکی از این فرد حمایت نکنند
بابا تا کی باید بعضی در این قشر به کارهای غیر اخلاقی خودشون ادامه بدن (البته بعضی از فوتبالیستها متعهدندکه حسابشون جداست). بچه ام همش میپرسه مگه اونا چیکار کردن؟که محروم باید بشن؟ چی جواب بدم؟!!
آقایان فوتبالیست کشور بایدآبروی رفته فوتبالیتون رو بدست بیارید تا بشین سرباز وطن تو تیم ملی...فکر نکنید هرکاری دوست دارید میتونید بکنید هرجوری دلتون خواست رفتار ناشایست بکنید. اونقد خدا لاپوشونی کرد تا شاید اصلاح بشید اما یه جایی گند زدید که دیگه نمینونید جمعش کنید.
اینه سزای کسیکه به اصول اولیه پابند نیست.بابا تو هیچ کشوری من ندیدم که یه نفر بیاد همچین غلطی بکنه.
United States
بنی آدم اعضای یکدیگرند!!!
از حضرات فوتبالیست بعیده این حرفها! مگه از این حرفها بلند. از بعضا فیلمهای پارتی های شبانه شون یا کمک نکردنهای به ایتامشون و سرکار گذاشتن ایتام شب عید توسط بازیکنان تیم... معلومه ....
معني «محافل بسيار خصوصي»! چيست كه «نصرتي» مرتكب برخي شوخي هاي خودماني! نميشود؟
ان شاء الله كه برخي پارتي هاي خودماني نيست.
وقتي که فوتبال چند برابر بعضی پروژه هاي بزرگ عمراني هزينه مالي به مردم تحميل ميکند ولي به اندازه يک دانشجوي ممتاز براي مملکت کسب آبرو نميکند وقتيکه با آن همه خرج تيم ملي ايران در صحنه ها حاضر ميشود ولي بويي از اسلام و حتي ايرانيت در رفتار. گفتار. پوشش. آرايش.و... در آنان به مشام نميرسد اما باز هم طلبکار مردم نجيب ايران هستند. اين قضايا هم پيش مياد آخرش هم مردم بدهکار ميشوند
Iran, Islamic Republic of
دوستان فوتبالیست ایا هرکس بار اول خطایی مرتکب شده باید بخشیده شود ملت ایران همواره ثابت کرده که فرزندان با اخلاق خود را بسیار دوست دارد ایا قبول دارید که بعضی از فوتبالیست ها با پول این ملت پایان فصل برای اینده خود سر از امریکا در میاورند
موسوی هم هشت سال نخست وزیر امام بود اما با اون فتنه گری سابقشو به گند کشید
Iran, Islamic Republic of
"یادمان نرود شش سال قبل تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با گل محمد نصرتی به بحرین پس از سال ها به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرد"

چه ربطی داره؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر چی علی کریمی بگه من اونو قبول دارم.