جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دیدار مردم‌ایلام با رهبرانقلاب در روز 13 رجب

جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 356871
امام جمعه ایلام گفت: ایلامیان در سالروز موعود کعبه مولای متقیان به دیدار با رهبری مشرف شده و با ولی امر مسلمین جهان ملاقات خواهند کرد.
به گزارش جهان، آیت‌الله محمدنقی لطفی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با عنایت به علاقه شدید مردم ولایتمدار و انقلابی استان ایلام به دیدار رهبر معظم انقلاب، بحمدالله بعد از تلاش‌های فراوانی که شد این ملاقات و دیدار اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این ملاقات و دیدار در سیزدهم رجب امسال مصادف با ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری در سالروز ولادت حضرت علی (ع) محقق و اجرایی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: چهار هزار نفر به نمایندگی از استان ایلام از قشرهای مختلف شامل عشایر غیور، رزمندگان، ایثارگران، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده معزز و معظم شهدا، ایثارگران، جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و ... به دیدار و ملاقات رهبری می‌روند.

امام جمعه ایلام افزود: این افراد در سالروز موعود کعبه مولای متقیان به دیدار با رهبری مشرف شده و با ولی امر مسلمین جهان ملاقات خواهند کرد.

لطفی تصریح کرد: این دیدار یک حادثه تاریخی در استان ایلام خواهد بود و مبدا یه حرکت جدید در سازندگی، عمران و آبادانی و ... استان ایلام با عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *