سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

ترجمه كتاب دا به زبان اردو

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 76735


به گزارش سرويس فرهنگي هنري برنا به نقل ستاد خبري سوره مهر، صادق رضا تقوي؛ مترجم كتاب دا به زبان اردو گفت : الان ويرايش نهايي ترجمه كتاب " آنك آن يتيم نظركرده " نوشته محمدرضا سرشار را در دست دارم و بعد از اين كار ترجمه كتاب " دا " به زبان اردو را شروع خواهم كرد.
وي افزود: پيش از اين دو كتاب " ارميا " نوشته رضا اميرخاني و " اي كاش گل سرخ نبود " نوشته منيژه آرمين را پيش از اين به زبان ارو ترجمه كرده‌ام . "
اين مترجم با بيان اينكه اين كتاب‌ها براي انتشار در كشور پاكستان به زبان اردو ترجمه شده اند گفت :در حال رايزني با چند ناشر براي انتشار پاكستاني اين كتاب‌ها در اين كشور هستيم.
وي ميزان استقبال از آثار با موضوع دفاع مقدس در پاكستان را خوب پيش بيني كرد و ادامه داد : چندي پيش در نشريه " سحر " كه در پاكستان منتشر مي‌شود مقاله‌اي درباره شهيدان طلائيه ارائه شد كه بسيار مورد استقبال قرار گرفت.
صادق رضا تقوي داراي فوق ليسانس شيمي است و زبان فارسي را دركشور پاكستان آموخته است.وي از سال 1996 ميلادي به ايران آمده و در شهر قم ساكن است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *