جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توقف رایزنی‎ معاونان ‎ظریف و کری ‎در زوریخ

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 403445
رایزنی معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در زوریخ بعد از دو ساعت و نیم برای صرف ناهار و اقامه نماز هیأت ایرانی متوقف شد و پس از آن دوباره از سر گرفته می‌شود.
 به گزارش جهان به نقل از فارس،رایزنی معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در زوریخ بعد از دو ساعت و نیم برای صرف ناهار و اقامه نماز هیأت ایرانی متوقف شد و پس از آن دوباره از سر گرفته می‌شود.
 
سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا و نماینده این کشور در گروه 1+5 پیش از ظهر امروز در زوریخ سوئیس به گفت‌وگو درباره راه‌حل جامع هسته‌ای پرداختند.
 
این اولین دیدار معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در زوریخ است. معاونان ظریف و کری پس از تمدید هفت ماهه توافقنامه ژنو برای دومین بار در 25 تا 27 دی ماه در ژنو گفت‌وگو کردند. معاونان وزرای خارجه دو کشور اواخر آذر ماه نیز در ژنو دیدار و گفت‌وگو کرده بودند.
 
وزیر خارجه ایران نیز که در حال حاضر برای شرکت در چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس به سر می‌برد از احتمال دیدارش با جان کری در حاشیه این نشست خبر داده بود که این دیدار صورت نمی‌‌گیرد و ظریف فردا به عنوان نماینده ایران در مراسم درگذشت ملک عبدالله پادشاه عربستان شرکت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *