پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱

واكنش ایران به حكم دادگاه ايالتي واشنگتن

يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 198741
به دنبال صدور راي دادگاه ايالتي واشنگتن درباره ادعاي كذب شش نفر عليه جمهوري اسلامي ايران و طرح اتهام ارتباط با القاعده و انفجار سفارت آمريكا در كنيا در سال ۱۹۹۸، سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان ضمن تكذيب و محكوميت شديد اتهام مطرح شده از سوي قاضي دادگاه گفت: اين اتهام بي‌پايه و اساس يكي ديگر از سناريوهاي طراحي شده از سوي دولت آمريكا عليه ايران است.

به گزارش ايسنا رامين مهمان‌پرست با اشاره به پيشينه تأسيس سازمان القاعده و ارتباط و حمايت دولت آمريكا از آن افزود: شهادت ۹ تن از ديپلمات‌هاي كشورمان توسط گروهك مزبور در افغانستان در سال ۱۳۷۷ سند روشني بر حقانيت جمهوري اسلامي ايران و بي‌پايه بودن ادعاي دولت آمريكاست كه براي سرپوش گذاشتن بر شكست‌ها و ناكامي‌هاي خود و رژيم نامشروع صهيونيستي در منطقه به سناريوسازي‌هاي فاقد ارزش عليه ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران روي آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رو که رو نیست . بن لادن ایرانی بود یا عربستانی؟ در ایران آموزش داده شده بود یا آمریکا؟ در ایران گروه تروریستی داشت یا پاکستان تحت حمایت آمریکا؟ در ایران فعالیت می کرد یا کشور تحت اشغال همسایه ما؟