دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۵

واردات خودروهای دست‌دوم آزاد شد

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 218441
رئیس مجمع عالی واردات از مصوب شدن قانونی برای واردات خودروهای خارجی دست دوم و همچنین آغاز دستورالعمل اجرایی آن از اواخر اسفند‌ماه سال گذشته خبر داد.
به گزارش فارس محمد‌حسین برخوردار اظهار داشت: دولت مصوب کرده است تا خودروهای دست دوم که تا 3 سال از تاریخ تولید و مصرف آنها گذشته باشد می‌توانند وارد کشور شوند.

وی در واکنش به این سؤال که تعرفه‌‌های خودروهای دست دوم به چه صورتی است اظهار داشت: به ازای هر یک سال سه درصد از تعرفه آنها کاهش می‌یابد.

رئیس مجمع عالی واردات گفت: دستورالعمل اجرایی این مصوبه دولت به گمرکات کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: پیش از این نیز خودروهای دست دوم وارد می‌شد اما فقط در گروه خودروهای سنگین بود و هیچ گاه مجوزی برای خودروهای سواری دست دوم داده نشده بود. مصوبه اخیر دولت برای هر دو گروه سواری و سنگین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر بلکه باعث کاهش قیمت خودروهای لگن سایپا و ایران خودرو بشه
Iran, Islamic Republic of
كي ميشه ما از دست اين محصولات بي كيفيت خلاصي پيدا كنيم و خودروهاي روز دنيا رو سوار شيم .
Iran, Islamic Republic of
اي كاش ما به جاي اينكه خودرو ساز بشيم اول مثل ساير كشورهاي تركيه - برزيل - آراژانتين وحتي همين كره جنوبي ايتدا يك توليد كننده قطعات خودرو حرفه اي مي شديم. بعد مي افتاديم دنبال ساختن موتور خودرو تا مردم هم اينقدر زجر نكشن.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من خودور سازان واقعا در حق اين مردم ظلم كردن. بعد 20 سال بستن مرزهاي كشور به اسم خودرو سازي چي تولید كردن تيبا.... سمند - پرايد لگن
Iran, Islamic Republic of
دوستان چه راحت کامنت میذارن و ذره‌ای احساس نمیکنن همونها دارن ما رو تحریم میکن و همین الان حرف از تحریم پژو و رنو داره زده میشه

این آزاد شدن هم برای جلوگیری از افزایش بیش از پیش قیمت‌ها ست

دوستان جاهای دیگه دائم غرغر میکنن بیکاری بیکاری بعد حرف از ازاد سازی میزنن که حداقل ۳ میلیون نفر رو مستقیم و غیر مستقیم بیکار میکنه


من از قیمتها راضی نیستم و قبول دارم بسیار بالاست اما مساله بزرگتری رو باید ببینید و اون تلاش برای زمین زدن یه مملکته.