جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تباني‌كنندگان در فوتبال مثل دانه‌‌درشت‌هاي متخلف اقتصادي هستند

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۴۶
کد مطلب: 113122
مديرعامل باشگاه مقاومت‌سپاسي شيراز گفت: كساني كه در فوتبال ايران تباني مي‌كنند همانند دانه درشت‌هاي متخلف اقتصادي هستند.
 جعفر جعفري در گفت‌وگو با فارس درباره شرايط مقاومت سپاسي عنوان كرد: از يكشنبه تمرينات را شروع كرده ايم. مقابل شاهين بوشهر حقمان باخت نبود. يك توپ آمد و همان گل شد. به هر حال ياوري هم مربي كار كشته اي است. 11نفر را در محوطه 18 نفره خود قرار داده بود و بازيكنان ما هم موقعيت هاي خوبي را از دست دادند. 

وي افزود: در هفته پاياني براي مقاومت و راه آهن بازي حياتي خواهد بود. بازيكنان مقاومت مصمم هستند با بازي جوانمردانه اين ديدار را ببرند و در ليگ برتر باقي بمانند.

مديرعامل مقاومت سپاسي در خصوص شايعه تباني در ليگ توسط برخي مربيان و باشگاه ها تصريح كرد: تباني در ليگ وجود دارد و لزومي به تكرار گفتن آن نيست. بعضي ها نه تنها جوانمردانه بازي نمي كنند بلكه بي معرفتي هم مي كنند. اين گونه ماندن ها در ليگ دوامي ندارد. كسي كه تباني كرده فصل آينده خواهيم ديد كه به چه روزي در مي آيد. چوب خدا بي صداست. تيم شهيد قندي يزد را به ياد آوريد كه چطور به ليگ آمد و چطور رفت. تازه نام شهيد بر اين تيم بود.

جعفري با بيان اينكه نمونه هاي تباني زياد است، به خبرنگار فارس گفت: اين گونه مواقع است كه بايد فدراسيون قاطعيت نشان دهد. فدراسيون ما مي خواهد با چنين تيم ها و آدم هايي مماشات كند. نه قاطعيتي است و نه قانوني. حكايت تباني كنندگان در فوتبال مثل دانه درشت ها در عالم سياست و اقتصاد است كه همه مي دانند چه پول هايي را از اين بيت المال بالا مي كشند و تازه مسئولان قضايي مي گويند بايد با آنها برخورد كنيم. اگر در چنين بحث هايي با اين دانه درشت ها برخورد شود در فوتبال هم كسي نمي تواند چنين تباني هايي انجام دهد. يكسري از تخلفات اظهر من الشمس است اما كسي صدايش در نمي ‌آيد.

https://jahannews.com/vdchixnzi23nzzd.tft2.html
jahannews.com/vdchixnzi23nzzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *