شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۷

عیادت دانشجویان از رهبر انقلاب +تصاویر

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 380126
عصر شنبه شهریورماه تعدادی از فعالان اتحادیه های دانشجویی به همراه حجت الاسلام «محمد محمدیان» از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.
به گزارش جهان، علی عبدی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنامه دانشجویان ایران گفت: در این دیدار که نمایندگان دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالتخواه دانشجویی حضور داشتند؛ ضمن ابلاغ سلام فعالان جریان دانشجویی به رهبر انقلاب برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب نیز ضمن آرزوی سلامتی برای فعالان دانشجویی، برای موفقیت آنها در دانشگاه طلب توفیق روزافزون کردند و فرمودند که سلام گرم مرا به دانشجویان ابلاغ کنید.




























نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تارینه
Germany
خوش بحالشون .....کاش برنامه ای ترتیب میدادن که بعضی از ما دانشجو ها ی تهران هم که عضو فعالان اتحادیه نیستیم بریم ملاقات .
خییییییییلی حسودیم میشه بهشون.
تو که خودت نمیدونی وطن چیه و رفتی آلمان
حسین ف
با این حرفت مخالفم بسیاری افراد به شوق وطن آواره خارج شده اند ، ما در این در نی پی حشمت و جاه آمده ایم از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
Iran, Islamic Republic of
يعنى هر كى رفت خارج ديگه نميدونه وطن چيه!؟ شايد براى تحصيل رفته و يا اصلا اونجا كارى داشته .
تارینه
Germany
چی همین طوری واسه خودت بلغور میکنی؟!!!!!من در کشور ایران وشهر تهران ساکنم.این پرچم مسخره هم که گاهی اوقات زیر کامنتام میاد بخاطر فیلتر شکنه وگرنه من عمرا یه وجب از خاک کشورم رو باهیچ چیز تو دنیا عوض نمیکنم.حله؟؟!!!!!
ادب چیز خوبیه ها.....
عاشق رهبرم
به نظرم کشور را مثل این ادم های افراطی خراب کرده اند
اصلا به تو چه این چه پرچمی گذاشتی
مهم اصل ولایت و رهبر هست
هرگرایشی داشته باشی ولی اعتقاد به رهبری داشته باشی خط رهبری باشی همین خوبه
واقعا متاسفم واسه این ادم افراطی
همین کسان بودن امام علی خانه نشین کردن و بخاطر مصلحت بافی های خودشون