شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مطالبات بنا شخصی نیست/حق می‌دهیم

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 265025
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: مطالبات بنا شخصی نیست و در جهت ملزوماتی است که برای ادامه کار نیاز است.
به گزارش جهان، حسن رنگرز در گفت وگو با فارس درباره جلسه برگزار شده با مسئولان وزارت ورزش گفت: فدراسیون کشتی با استعفای بنا مخالفت کرده است. همان طور که در متن نامه وی مشخص است بنا عاشق کشتی و مردم ایران است و تلاش او در جهت خوشحال کردن مردم است.
 
وی ادامه داد: جلسه خوبی را با حضور سجادی، ساور و مسئولان فدراسیون کشتی داشتیم. نتایج خوبی داشت. در این جلسه درباره برگزاری جام جهانی و هزینه های مرتبط با آن و دغدغه هایمان صحبت شد. همچنین قرار شد درباره برگزاری اردوهای تیم های ملی، حق الزحمه کادر فنی و کشتی گیران مساعدت صورت گیرد. امکانات مالی هم در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت.
 
نایب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که با توجه به اصرار وزارت ورزش برای بازگشت بنا، نظر فدراسیون در این باره چیست، عنوان کرد: ما همیشه حق را به بنا می دهیم. وی زحمات زیادی را کشیده است اما مطالبات وی شخصی نیست بلکه دغدغه هایش در جهت ملزوماتی است که در ادامه کار نیاز است. بنا بعد از المپیک مسئولیت مدیر فنی تیم های ملی را پذیرفت که از جایگاه قبلی وی پرحجم بود و مسئولیت بیشتری داشت.
 
رنگرز افزود: 3 اردوی تدارکاتی در کشتی فرنگی داشتیم. همچنین تیم به قزاقستان اعزام شد. در حال حاضر هم اردوهای مقطعی با حضور همکاران بنا در کادر فنی در حال برگزاری است که برای حضور در مسابقه ای در ترکیه آماده می شوند.
 
وی با بیان اینکه حق الزحمه کادر کشتی فرنگی پرداخت شده است، اظهار داشت: امکانات اردویی به طور مطلوب در اختیار کشتی گیران قرار گرفته است اما با توجه به اظهار نظرات بنا فکر می کنم جلسه خوبی داشتیم که مشکلات اعلام شده را مرتفع خواهد کرد.
 
نایب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا بنا باز می گردد، گفت: بنا اکنون هم خارج از کشتی نیست. وی در متن استعفای خودش هم اعلام کرده با کمبود امکانات این مسئله اتفاق افتاده است. در جلسه هفته گذشته هم جلسه ای با وزیر داشتیم که فکر می کنم مساعدت معاونان وی این امکانات فراهم خواهد شد که در ادامه حضور بنا را خواهیم داشت.َ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *