شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
استغاثه به جنگير بزرگ براي ناك اوت كردن شوراي نگهبان

دروغ عجیب جریان انحرافی برای تخریب و تمسخر منتقدان

سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 188229
سران جریان انحرافی در ادامه پروژه "تخریب منتقدان" و "دروغگو معرفی کردن آنان" دست به انتشار شایعه ای غیرعقلانی و فضایی زده اند تا واقعیت هایی را که از مفاسد آنان منتشر شده تخطئه و مخالفانشان را متهم کنند.
به گزارش جهان، خبر ساختگی مورد نظر آنان که تلاش دارند از کانال رسانه های منتقد در فضای سیاسی و رسانه ای منتشر کنند، این است: "سران جریان انحرافی اخیرا به دیدار "جنگیر بزرگ" رفته و از وی خواسته اند که برخی افراد موثر در رد صلاحیت کاندیداهای جریان انحرافی در انتخابات را -بخوانيد شوراي نگهبان-کنار بزند و زمینه تایید صلاحیت این نیروها را فراهم کند."

فعالان جریان انحرافی تصمیم دارند که این خبر را البته با جزئیات بیشتر به طور گسترده در رسانه ها منتشر کنند. سپس با تبلیغات فراوان آن را تکذیب و  منتقدان خود را تخریب و تمسخر کنند.

آنان با این شیوه تبلیغاتی در عین حال که منتقدان خود را افرادی دروغگو، خیالباف و بی منطق معرفی می کنند امیدوارند که اتهامات متعدد خود را هم با توسل به این روش بی اساس جلوه دهند و خود را تبرئه کنند.

پیش از این هم تلاش های مشابهی از سوی جریان انحرافی صورت گرفته و آنان با انتشار اخبار دروغ علیه خود سپس تکذیب آن به منتقدان حمله کرده و به بازسای وجهه خود پرداخته اند.

به عنوان نمونه،‌ "رابطه سرکرده جریان انحرافی با برخی بازیگران زن در دفتر کارش" و "دیدار سرکرده جریان انحرافی با مرتاض هندی" از جمله خبرهایی بود که توسط کمیته تبلیغاتی جریان انحرافی در رسانه ها منتشر و به منتقدان منتسب شد. اخباری که تا مدت ها ابزار دست سران جریان انحرافی برای بی منطق جلوه دادن منتقدان قرار گرفت.

اخبار جنجالی و جذاب درباره جریان انحرافی بویژه از زمان افشای نقش این جریان در ماجرای برکناری وزیر اطلاعات و متهم شدن به فساد اقتصادی رشد تصاعدی داشته است.

باور کردن افشاگری ها و خبرهای معروف به "ویژه" و "محرمانه" درباره جریان انحرافی در ابتدا سخت بود اما معمولا چندی بعد صحت اکثر آن ها تایید و چهره این جریان چند لایه شفاف تر شده است.

البته در میان این اخبار موثق و تایید شده، تعدادی خبر هم درباره فساد عقیدتی و مالی جریان منحرف در خروجی برخی رسانه های موجه قرار گرفته که تکذیب و تمسخر آن‌ها از سوی سران جریان انحرافی، همگان را نسبت به یک پروژه حرفه ای تبلیغاتی مشکوک کرده است.

به طوری که اکنون روشن شده این دست خبرهای بی اساس ساخته و پرداخته خود جریان انحرافی با هدف زیر سوال بردن واقعیت هایی است که درباره فساد مالی و عقیدتی این جریان منتشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداوند مکر مکاران را به خودشان باز خواهد گرداند