دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۲

نام خيابان دخانيات به " لاله" تغيير كرد

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 238322
شهردار منطقه 5 گفت: خيابان دخانيات منتهي به بوستان جوانمردان به خيابان لاله تغيير نام داد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، سعيد طلوعي همچنين گفت: توسعه فضاهاي فرهنگي و تفريحي از جمله رويكردهاي مديريت شهري در جهت ارتقاي سلامت شهر و شهروندان است و بوستان جوانمردان نيز در راستاي تحقق اين هدف احداث شد.
 
وي ادامه داد: واقع شدن خيابان دخانيات در مسير بوستان جوانمردان متناسب با اهداف ايجاد اين مجموعه تفريحي و فرهنگي نيست و بدين لحاظ با توافق رييس كميته نامگذاري شهر تهران و مصوبه شوراي اسلامي نام آن به خيابان لاله تغيير كرد.
 
شهردار منطقه 5 با اشاره به اينكه مصرف دخانيات از جمله رفتارهاي پرخطر است گفت: مديريت شهري عليرغم فعاليت‌هاي گسترده فرهنگي و آموزشي براي كنترل و كاهش مصرف دخانيات تلاش دارد با اين اقدام نمادين در خصوص ارتقاي سلامت شهروندان گام بردارد.
 
طلوعي در پايان از راه اندازي 7 بوستان بدون دخانيات در منطقه خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من نمي دونم واقعا اسم تو اين مملكت قحطي شده؟!! بالا غيرتا بگرديد ببينيد چند خيابان در تهران بنام لاله داريم. فكر كنم با شماره دار ها(لاله 1 ، لاله 2 ، ...) بالاي 200 خيابان بشه!!
Iran, Islamic Republic of
بجز لاله دیگه اسمی نبود ؟!!