جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خبر خوش بیمه‌ای برای قالیبافان

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 404084
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه مشکلات بیمه قالی‌بافان به زودی رفع خواهد شد، گفت: برای افزایش سهم تعاون در اقتصاد بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده درخواست شده است.
به گزارش جهان، حمید کلانتری در گفت‌وگو با فارس، در مورد نقش اتاق‌های تعاون در اقتصاد کشور، اظهار داشت: اثربخشی و نقش تعاونی‌ها در دستگاه‌های اجرایی کامل نیست و از طرفی هم دولت به تعهدات خود در قبال تعاونی‌ها عمل نکرده است.

وی افزود: اکنون باید بیش‌تر به حوزه تعاون در کشور توجه شده و نقش اتاق‌های تعاون با توجه به وجود قوانین موجود پررنگ‌تر شود؛ این امر زمانی محقق خواهد شد که اتاق‌های تعاون به اهمیت و جایگاه خود بیش‌تر توجه کنند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال برای بخش تعاون در بودجه سال ۹۴ چه میزان اعتبار در نظر گرفته است، گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال آینده اعتبار درخواست شده است.

وی همچنین به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا تاکنون مشکل بیمه قالی‌بافان حل نشده و اعتبارات لازم تخصیص داده نمی‌شود، افزود: مشکل بیمه قالی‌بافان با پیگیری های انجام شده به زودی حل خواهد شد.

کلانتری افزود: به دنبال این هستیم، با برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح‌ استان‌های مختلف فروش صنایع دستی افزایش یابد.

این مقام مسئول در وزارت تعاون همچنین درباره لزوم حذف یارانه اقشار پردرآمد گفت: اینکه یارانه اقشار پردرآمد باید حذف شود، شکی نیست علاوه بر این منابع حاصل هم باید صرف تولید و اشتغال در کشور شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *