سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۵

خاطره ای خواندنی از خاوری!

شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب: 204969

یکی از دوستان محمود رضا خاوری در خاطره ای جالب از دقت نظر وی نسبت به استعمال اموال بیت‌المال را روایت کرده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش اعتدال، وی که نخواست نامش فاش شود، گفت: زمانی که خاوری هنوز در استان لرستان بود و به تهران منتقل نشده بود، در سفری به تهران رفتاری از او سر زد که تا همین اواخر در ذهن من نقش بسته بود.

زمانی که یکی از همراهان خواست تا برای خریدن چای و نوشیدن آن توقف کنیم، راننده وی گفت آقای خاوری همچون همیشه با هزینه شخصی خودش چایی تهیه کرده و افزود ایشان آنقدر ملاحظه می کند که هیچوقت با خودکار بیت‌المال برای کار شخصی خود حتی یک شماره تلفن را هم یادداشت نمی‌کند!

بعدا که تحقیق کردم متوجه شدم وی واقعا همین گونه است و محال بود که از وسایلی اداری برای مصارف شخصی بهره برداری کند و همکاران وی در لرستان بارها شاهد این دقت نظر مدیرعامل سابق بانک ملی بوده‌اند!

به همین خاطر بود وقتی که شنیدم این آقا ویلای چند میلیارد تومانی در کانادا دارد و در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مشارکت داشته است، تا مدتها باورم نمی‌شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حضرت امام می فرمودند وقتی دیدم این ها (منافقین) از نهج البلاغه زیاد دم میزنند به آنها شک کردم .آخه اگر اینقدر اهمیت میداد میتوانست یک خودکار بخرد و تمام کارهای شخصی و اداریش را با آن انجام دهد
ضمنا همیشه شیطان در کمین است
و حتی سراغ پیامبران هم می رفته است
Iran, Islamic Republic of
خداوند به همه ما رحم كند و لحظه‌اي ما را به حال خودمان رها نكند
Iran, Islamic Republic of
شاید از محل صرفه جویی در اموال بیت المال توانسته به ویلا و .... برسد!!!
Iran, Islamic Republic of
كشميري ملعون هم دو تا خودكار تو جيبش مي گذاشته
بايد از اين دو تا خودكار دارها احتياط كرد
در اینچنین مواقعی نیز بایستی چشم نهادهای نظارت کننده باز باشد و علل را بفهمند.
Iran, Islamic Republic of
من هنوز هم معتقدم اون ویلا رو با پول حلال خودش خریده ... خاوری و جهرمی قربانی شدند تا یه عده ای قسر در برن.
Iran, Islamic Republic of
عین کشمیری... جامه تزویر از باد غرور آبستن است؛ عزیز دل..
هميشه همراه تفريط افراط هست

اما در مورد خاوري اگر واقعا او احتياط مي كرده و هدفش ريا و كسب اعتماد اطرافيان نبوده لازم نبود اينقدر نمايش دهد
و بعد وقتي مي خواهند از لرستان به تهران بيايند مگر براي مردم يا دولت كار كرده اند كه از هزينه دولت بايد پول چاي را بدهند؟
Iran, Islamic Republic of
نمونه بارز منافق
Iran, Islamic Republic of
تو اين مملكت به راحتي بهت انگ ميزنن و هر بلايي بخوان سرت ميارن. ديگه اينكه بيگناه باشي يا نباشي زياد اهميتي نداره. شايد آقاي خاوري هم به همين دليل برنگشته. شايد بي گناه باشه. كي ميدونه؟
Iran, Islamic Republic of
اینجا است که باید تتها گفت أعوذ باالله من الشیطان الرجیم
Iran, Islamic Republic of
خب معلومه ایشون ازین خودکارا استفاده نمی کنه . اخه کسی که ویلای آنچنانی توی کانادا داره افت داره براش به جای خودنویس نوک طلای مارک فلان و بهمان ، از این خودکارای آبی بیک معمولی توی بانکا استفاده کنه
یه چیزی می گید شما هم ها!!!!
Iran, Islamic Republic of
راستي از آقاي خاوري چه خبر؟ خبري ازش نيست؟ ظاهراً كسي هم دنبالش نيست؟ خورد و برد كسي هم بهش نگفت بابا مال بيت المال بود.
Iran, Islamic Republic of
باید اشکال را در فرهنگی جستجو کرد که منافق پرور است ...ریا و تظاهر و بعد هم فرار و تفاخر و به ریش ملت خندیدن مثل خیلی هایشان ..که هم اینک در انگلیس و امریکا و کانادا ...حالشو می برند
United States
باید باور کنیم در جامعه ای که پر شده از فرهنگ ریا به سادگی یک نفر با اینکارها می تواند افرادی که فقط ظاهر را می بینند گول بزند!