جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مجموعه ورزشی علی پروین تخریب شد/ پروین: چنین بی‌حرمتی ندیده بودم

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 158268
مجموعه ورزشی سرخپوشان آریا که علی پروین نیز در آن سهم دارد عصر امروز از سوی شهرداری منطقه پنج تخریب شد.
به گزارش جهان به نقل از  مهر، علی پروین پس از تخریب این مجموعه ورزشی که در منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد به خبرنگاران گفت: باشگاهی که صدها جوان در آن شاغل هستند و ورزش می کنند امروز به ویرانه ای تبدیل شد و اتفاقی افتاد که تا به حال نمونه اش را ندیده بودم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: قرار بود به خاطر مشکلی که این مجموعه داشت یک میلیارد تومان به شهرداری بپردازیم اما این مبلغ به یکباره ۵ میلیارد تومان شد و امروز هم نزدیک به ۵۰۰ نفر از شهرداری منطقه پنج به مجموعه ورزشی ما ریختند و همه چیز را تخریب کردند.

پروین ادامه داد: اتفاق امروز برایم تلخ و سنگین است. امروز حرمت ۵۰ سال حضورم در فوتبال را نگه نداشتند و طور رفتار کردند که تا به حال چنین بی حرمتی را ندیده بودم. از آقای قالیباف می خواهم که به وضعیت شهرداری منطقه پنج رسیدگی کند. متاسفانه این روزها اتفاقاتی می افتد که حرمت فوتبالیست ها از بین می رود. چند روز پیش با علی دایی آن برخورد را کردند و امروز هم با ما.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایط موجود گفت: دلم از این ورزش گرفته است. این روزها اتفاقاتی می افتد که قابل تحمل نیست. امیدوارم مسئولان به کمک ما بیایند و این مشکلات را برطرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *