جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بازداشت تیم های ترور موسوی و کروبی

يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 57646
با هوشیاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی توطئه شوم ترور دو تن از کاندیداهایمعترض دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یعنی مهدی کروبی و میرحسین موسوی ناکام ماند.

به گزارش جهان، یک منبع اگاه از دستگیری تیم تروریستی کارکشته که برای ترور موسوی وکروبی به کشور وارد شده بودند خبر داد.

این افراد که در قالب پنج تیم و از طریق مرزهای خوزستان وارد کشور شده بودند قبل از آنکه بتوانند اقدامی مرتکب شوند توسط ماموران امنیتی کشور دستگیر و روانه زندان شدند.

دستگیری این افراد و بازجویی های به عمل آمده نشان داد که پنج تیم که چهار تیم آنان دستگیر و یک تیم از آنان متواری شده است از عوامل منافقین بوده و در اردوگاه اشرف عراق تعلیم دیده بودند. هدف از ورود این افراد به کشور ترور میرحسین موسوی ومهدی کروبی و نسبت دادن آن به نهادهای انقلاب بود که با اطلاع به موقع دستگیر و از خرابکاری آنان جلوگیری به عمل آمد.

گفتنی است که در آخرین روزهای مانده تا 22خرداد برخی گروهک های ضدانقلاب قصد داشتند با کار گذاشتن بمبی در هواپیمای حامل سید محمد خاتمی همین سناریو را پیاده کنند که با دخالت نیروهای حفاظت پرواز این نقشه نیز ناکام ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *