جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

جنایت تکان دهنده داعش با جسد پیشمرگه‌ کُرد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 410707
یک شهروند انگلیسی با انتشار خاطرات خود از جنایت‌های داعش، جوانب بهت آوری از اقدامات وحشت ناک این گروه تروریستی را افشا کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا،  «یاسر عبدالله» یک شهروند انگلیسی که سال گذشته برای ۶ ماه در صفوف پیشمرگه‌های کرد در برابر داعش بوده است و خاطرات خود را یکی از روزنامه‌های انگلیس منتشر کرده است، با نقل خاطره‌ای از ایام حضورش در عراق توجه همه را به نوشته خود جلب کرد.

وی در مورد علت نفرت خود از داعش می‌نویسد: در گفتگو با یک زن متوجه شدم که چندی پیش داعش فرزند او را دستگیر کرده‌اند و به قرارگاه خود در شهر موصل انتقال داده‌اند. این زن برای آنکه بتواند کاری برای آزاد شدن فرزند خود کند، به سوی موصل حرکت کرده است. وی می‌گوید که به هنگام رسیدن به زندان موصل، داعشی‌ها از من استقبال کردند و برای من آب و یک غذای گوشتی آوردند. من پس از خوردن غذا از آن‌ها خواستم تا آن‌ها امکان ملاقات من با پسرم را فراهم کنند که آن‌ها پاسخ غیرقابل باوری به من دادند. آن‌ها گفتند که تو الان گوشت تن فرزندت را خوردی!

عبدالله ادامه می‌دهد: این مساله موجب تنفر من از این گروه شد و من تصمیم به مبارزه با این گروه گرفتم. اکنون نیز تصمیم به بازگشت به عراق و ادامه مبارزه با آن را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *