سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

بيانيه هيات دولت به مناسبت درگذشت كردان

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۶:۵۲
کد مطلب: 77779
هيات دولت جمهوري اسلامي ايران در بيانيه اي با تسليت درگذشت مرحوم مغفور كردان تصريح كرده است: مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشا اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود.
به گزارش ايلنا متن كامل بيانيه هيات دولت به مناسبت درگذشت مرحوم علي كردان به شرح زير است:

"انا لله و انا اليه راجعون

درگذشت خادم خستگي ناپذير عرصه‌هاي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي، مرحوم مغفور علي كردان مايه تعلم و تاثر فراوان گرديد.

مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشاء اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود.
آن مرحوم مغفور همواره در خدمت به مردم و ترويج مباني انقلاب اسلامي ساعي بود و در هر عرصه اي كه به خدمت خوانده شد؛ بي تكلف به اداي تكليف پرداخت.

شجاعت، ايثار و فداكاري آن مرحوم ان‌شاءالله عاملي براي علو درجات ايشان در پيشگاه خداوند متعال خواهد بود.

هيات دولت جمهوري اسلامي ايران فقدان وزير اسبق كشور و همكار پرتلاش خود را به ملت شريف ايران، مقام معظم رهبري ، همه خدمتگزاران و خانواده آن مرحوم مغفور تسليت مي‌گويد.

هيات دولت جمهوري اسلامي ايران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *