جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳۳
قضاوت با خوانندگان

دو خبر در رابطه با مدرك دکترای یک مقام عالی رتبه

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب: 106499
یکی از انتقادات مخالفان "محمد‌رضا رحیمی"، ادعای وی در رابطه با مدرک دکترایش مي باشد.
 
جهان نيوز با توجه به اخبار و ماجراهاي اخير درباره برخي پرونده هاي مفتوح در قوه قضائيه كه مرتبط با یک مقام عالی رتبه مي باشد، بدون هرگونه اظهار نظری در رابطه با مدرک دکترای جناب رحیمی و استدلال مخالفان وی، تنها جهت پرسشگری و ايجاد امكان پاسخگویی مسؤولین، دو خبر را در کنار هم منتشر می کند:
 
1- رحیمی در آستانه انتخاب به عنوان معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به انتقاد برخی از نمایندگان مجلس و رسانه ها اظهار داشت: من هیچگاه نگفته ام که مدرک دکترا دارم و یا دکتر هستم. (جراید 23 و 22 شهریور 88 )

2- نشریه دیوان محاسبات، سال چهارم، شماره 17 و 18 پائیز و زمستان 84
این فصلنامه علمی، شناسنامه خود را بدین نحو ارائه کرده است:
صاحب امتیاز: دیوان محاسبات
مدیر مسؤول: رئیس کل دیوان محاسبات "دکتر محمد رضا رحیمی"
سردبیر :ع.ع.
زیر نظر شورای دبیران 

رفع ابهام از این دو خبر می تواند تا حدی جهت روشنگری در اختلاف اخیر یک نماینده مجلس و یک مقام ارشد دولتی مؤثر باشد. در این خصوص جهان نيوز جهت انتشار توضیح برادر رحیمی اعلام آمادگی می کند. ضمنا امیدواریم این خبر که بدون هرگونه جهت گیری خاصی است، باعث شکایت از جهان نيوز نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دكتر زاكاني عزيز.
تو رو خدا بي خيال شين ديگه.
اين ... يه زخمي بر تن انقلاب زد كه اين كارهاي شما فققط نمك پاشي روي زخم هاست.
بزارين خانواده هاي شهدا و جانبازان و رزمندگان يه نفسي بكشند.
مثل قبل با دروغ و ريا سرشونو گرم كنين.
شما رو بخدا نمك به زخمشون نپاشين.
Iran, Islamic Republic of
جهان جون ! به این میگن رفع اختلاف یا اختلاف پراکنی ؟

حالا اگه از نظرم خوشت نیومد خیالی نیست ثبتش نکن !
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سايت حقيقت گراي جهان نيوز
بعنوان يكي از خوانندگانتان خواهشمندم براي شفاف سازي افرادي مثل ... از كوششي دريغ نكنيد
حساب برخي افراد (كه متاسفانه تعدادشان هم كم نيست) از حساب جريان اصولگرا جداست
خواهشا محافظه كاري و ملاحظات بي مورد را كنار بگذاريد

اگر مايل بوديد اين قبيل نظرات را منتشر كنيد، شايد امثال ... و باندشان از جايگاه اجتماعي خود اندكي مطلع شده و كسانيكه آنان را منسوب مي كنند به دامن انصاف و اصلاح امور بازگردند
Iran, Islamic Republic of
شما به وزرایی که می توانستید به خاطر بی کفایتی رای اعتماد ندهید دادید، به بهانه دفاع از دولت و شرایط حساس کشور به وزرایی رای دادید که لیاقت وزارت ندارند! مثلا اگر آقای محرابیان در هر کشوری دیگری بود علاوه بر اینکه محکوم می شد واز وزارت خلع می شد . اقای رحیمی که جای خود دارد و رای اعتمادی از شما نگرفته که اینگونه به عملکرد او انتقاد دارید! با اینکه دکتر احمدی نژاد را عمیقا می شناختید و روحیاتش را می شناختید اما برای ایشان سنگ تمام گذاشتید به کوره دهات ها هم رفتید تا برایش رای گرداوری کنید. تا می توانستید موسوی و رضایی و کروبی را کوبیدید تازه آن موقع به قول خودتان سران فتنه نشده بودند! حالا که با شناخت به احمدی رای دادید بگذارید کارهایش را انجام دهد و لو کشکی و آبکی! نمی دانیم قسم حضرت عباستان را باور کنیم یا دم خروس تان!؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا مطلب زیر را منتشر کنید چون ضروری است :
انتقاد فرهنگیان دارای مدرک معادل از فرصت سوزی وزارت علوم
http://www.edunews.ir/index.php?view&sid=24498
Iran, Islamic Republic of
چه شده آیا در این کشور یک بام ودو هواست شما وهمفکرانتان هر روز هزاران تهمف وافترا به دیگران می بندید واز عواقب آن باکی ندارید اما می ترسید بگوئید که جناب ... چرا در یک کتاب رسمی واز طرف یک نهادی که باید دیگر ارکان نظام را محاسبه کند مطلب خلاف واقع نوشته اید؟
اگر انصاف دارید نگاهی به مطالب جهان ورجا نیوز وروزنامه کیهان وروزنامه دولت بندازید بعد به اصولی که به آن پایبند هستید پی خواهید برد.
محال است این مطلب را درج کنید.
Iran, Islamic Republic of
گرفتن دکترا که کاری نداره . رو یه کاغذ بنویس دکترا بده بچه ات بده به شما . کار تمومه . دکترا رو گرفتی
Iran, Islamic Republic of
با وجود دوستانی مثل شماها اصولگرایان دیگه نیازی به دشمن ندارن !!!
Iran, Islamic Republic of
بريد به درك خائن هاي مافيائي.
اين رو بدونيد كه اين شانتاژها ره به جائي نخواهد برد.
Iran, Islamic Republic of
این ایراد به خود شما(اقای زاکانی)بر میگرده چرا مجلس در مورد درخواست رئیس جمهور جهت رسیدگی به مدرک مسوولین تا به حال هیچ کار ی نکرده؟چون ممکنه پای امثال اقای ... هم گیر باشه؟
اگه قوه قضائیه کمی ابهت داشت وقبلا به پرونده مفاسد اقتصادی,دانشگاه آزاد, فائزه ومهدی هاشمی ,کروبی موسوی ,خاتمی و...باقاطعیت رسیدکی کرده بود الان به راحتی به پرونده ... می پرداخت.هنوزم دیر نشده از ... شروع بشه بلکه جرات پیدا کنن به بقیه هم برسن
Iran, Islamic Republic of
رحيمي يک انسان پاکباخته، مخلص، عدالت جو و دانشمند است و مدرک دکترای وی نیز از یک دانشگاه بسیار معتبر در کشور کانادا اخذ شده.
این لجن پراکني های شما جهان نيوزي ها و زاکاني چي ها به هيچ جا نمی رسد. دولت عدالت پرور و مهرورز دکتر احمدي نژاد با همياري نورچشم عزیز و استاد و سرورمان دکتر رحیمی، به مقاصد عالیه خود دست خواهد یافت و شما را به زباله دان تاریخ خواهد سپرد.
موسوی و زاکانی، کروبی و خاتمی، نادران و توکلی و مصباحی مقدم و بادامچیان و هاشمی و پورمحمدی، همگی دسته جمعی به زباله دان تاریخ خواهید پیوست.
زنده باد ولایت و دکتر
Iran, Islamic Republic of
ورود شما به عرصه رسانه کثیف و مخدوش کردن ذهن مردم در راستای رسیدن به اهداف اصلاح طلبان رو تبریک میگم.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانیی عزیز
عدالت را باید از میان هم خطهای خود شروع کرد؛ این عدالت واقعی است.
Iran, Islamic Republic of
حیف اونهمه زحمتی که کشیدیم .چه راحت میشد دکترا گرفت و ما نمیدونستیم
Iran, Islamic Republic of
حالا جهان یک واقعیت رو نوشته و دل تموم حضرات بدرد اومده؟ خوب اگه راست میگین فشار بیارین به دوست عزیز و دولتی خودتون و از ایشون بخواین جواب بدن نه اینکه شانتاژ کنین و متهم کنین و تهدید!
Iran, Islamic Republic of
مدرک که کاغذ پاره است مهم تعهد است که خداراشکر همه دارند تخصص لازم نیست
Iran, Islamic Republic of
کاش که میشد به جای تهمت به یک فرد وقتتون رو برای بازتاب مشکلات مردم میذاشتید . متأسفانه قوه قضاییه ما قدرت کافی برای برخورد با این گونه مسائل رو نداره نمونش فتنه بعد از انتخابات و متهمین واقعی اون که دستگیر نشدن و یا همین نمونه ای که شما گفتی و البته افراد دیگری هم هستن که مشکل مدرک دارن و البته تو مجلس هم کم نیستند.
Iran, Islamic Republic of
من موندم که شما از شکایت دولت نمی ترسید.بابا اینه به نادران رحم نکردند شما ها که سهلید
Iran, Islamic Republic of
برادران ارزشی به مومن خدا تهمت ناروا نزنید.آقای رحیمی انسان پاکدستی است.چرا می گوئید فاسد است
Iran, Islamic Republic of
اصول گرا نماها کردان را به... کشیدید حالا برای اغتشاش جدید قربانی دیگری می خواهید تا جریان فتنه را زنده کنید ؟
Iran, Islamic Republic of
فارغ از اینکه آیا ایشان دارای مدرک دکترا می باشد یا خیر، استفاده از عنوان دکتر به صورت جعلی سابقه دراز دارد.
سید محمد خاتمی نیز در انتخابات 76 از عنوان جعلی دکتر خاتمی بهره برد.
اگر از همان ابتدا با این پدیده برخورد می شد، کار به اینجا نمی کشید.
Iran, Islamic Republic of
خب درب اتاق موسوي در دانشگاه هم نوشته بودند دكتر موسوي !!
Iran, Islamic Republic of
فقط موضوع آن خدا بيامرز را پيراهن .....كرديد.
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصولگرایی که ناراحت هستند از افشای این نوع خبر ها ، البته هر یک به نوعی یکی از بروز فتنه جدید و بر هم خوردن وحدت و دیگری از اینکه به دولت احمدی نژاد انتقاد شده،
در جواب شما عزیزان شما را به خواندن نهج البلاغنه دعوت می نمایم تا رسم زمامداری را بیشتر مطالعه نمائید و ببینید علی ع که همه ما کلی مدعی پیروی از او هستیم چه فرموده اند؟
تا متوجه شویم برای مصلحت، دوری از فتنه و ... هم نباید از حق چشم پوشی نمود حتی اگر فرد خاطی یرادر ، دوست و یا از نزدیکان باشد.
خدا آخر و عاقبت دینداری های ما را به خیر کند.
Iran, Islamic Republic of
در دولت به اصطلاح عدالت محور نهم و دهم كم از بي سوادها وديپلمه‌ها و سيكل دارهاي دكترا كم نداشته و نداريم با اين دولت چند سال ديگه ما زيمبابوه دوم خواهيم شد بدبخت‌ترين كشو ر و ملت دنيا آقاي احمدي نژاد به جاي اينكه به فلسطين بينديشيد به مردم ايران بينديشيد البته اگر فكر ايراني هستيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگید فشار بزارید تا یک قانون توی مجلس تصویب کنند که تمام مدارک از بدو انقلاب تا کنون مورد بررسی قرار گیرد و البته مدارک کسانی که با پارتی به خارج رفته اند هم لغو شود. وقتی قانونی وجود ندارد این حرفها فقط سوء استفاده و دغل بازی است.
در ضمن مدارک دانشگاه آزاد هم باید باطل شود.
Iran, Islamic Republic of
کسی مدعی پیغمبری احمدی نژاد نیست، اشتباه داره کم هم نداره. ولی رایی که امثال من بهش دادیم به خاطر جهت فکریش بوده که اگر هم هیچ کار مثبتی توی این مملکت نکنه بازم شرفداره به اونایی که باطن نظام و اسلام و امام رو باشعار پیروی از امام به امریکا و اسراییل و دوستانشون فروختند
Iran, Islamic Republic of
من یک ایرانی هستم و از نزدیک شاهد خدمات آقای محمدرضا رحیمی در کردستان بوده ام این شانتاژها نشان از تاثیر گزاری رحیمی در کابینه دولت احمدی نژاد دارد اگر او هم مانند خیلیها راحت طلب و عافیت جو بود یقینا این همه علیه ایشان هجمه نمی کردند. روایت است که تحت تاثیر تبلیغات ابو سفیانها وقتی حضرت امیر علی (ع)در محراب شهید شد عده ای عوام تحت تاثیر فضاسازیهای حاکمان وقت با تعجب گفتند مگر علی هم نماز می خواند!!داستان مظلومیت رحیمی نیز امروز چنین است.
Iran, Islamic Republic of
حالا اصلا دكترا داشته باشه يا نه!
آقايان جهان نيوز اين همه سعي در تخريب و حاشيه سازي براي دولتي كه با راي بي سابقه مردم و با تاييد رهبري مبني بر پركار و تلاش و صادق بودنش مايه تاسف هست!
Iran, Islamic Republic of
فقط خواستم به کسی که نوشته کسی مدعی پیغمبری احمدی نژاد نیست،
ایول حرف دل ما رو زدی

در ضمن به نظرتون کسی که بهش تهمت می زنین اگر بی گناهیشم ثابت بشه می تونه تو این اجتماع کمر راست کنه . هر وقت معلوم شد بیایید تیتر کنید .
Iran, Islamic Republic of
جهان دنبال چي هستي شما هم از رياست جمهوري دكتر محموددلتون درد داره نكنه آدم رفسنجاني هستين زاكانيكه اصولگراست پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اردبيل پناهي
United States
با سلام

از وقتیکه دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور شده بعضی به اصطلاح اصولگرایان--و نه قبل از آن--چنان غیرتشان از اینکه مدرک منتصبین رئیس جمهور ممکن است جای تردید داشته باشد به جوش آمده که یک رسانه ملی خود را ملزم به انتشار بی وقفه جهاد میان اکبر و کبیر آنها میداند. ضمنا من از یکی از بزرگترین دانشگاههای امریکا دکترا گرفته ام. ولی چون به دکتر احمدی نژاد رای داده ام محض احتیاط اول بگذارید آقایان در باره واقعی بودن مدرک من تحقیق کنند تا تصمیم بگیرید که آیا نظر من قابل چاپ است یا نه.
با احترام
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
به نظر حقير آقاي احمدي ن‍ژاد در اين دوره قدري كم توجه هستند(اشتباه نكنيد قطعا ايشان هنوز هم گزينه اصلح هستند اما كارهايي مي كنند و كرده اند كه باعث ناراحتي همه اصولگرايان شد) و ما به بهانه اينكه انتخاب ما هستند نبايد منع نقد كنيم.
بالاخره ما آرمان گرا هستيم و قطعا مصلحت گراي صرف نيستيم كه مصلحت ما همانا اصول ماست.
اما اين كار بايست با توجه انجام پذيرد و در اين راه نبايد افراط و تفريط كرد. زمان حاضر، زمان بحران نيست و منعي براي اين طور سوالات وجود ندارد.