جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ویژه‌نامه «امنیت اقتصادی زنان» منتشر شد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 403921
دخت ایران- مجله اینترنتی «دخت ایران» در جدیدترین شماره از پرونده‌ خود به مساله امنیت اقتصادی زنان که از دغدغه‌های زنان آینده‌نگر است پرداخته است.
مجله اینترنتی دخت ایران بر آن است تا با توجه به اهمیت امنیت اقتصادی زنان، طی دو شماره از پرونده این موضوع را بررسی و منتشر نماید. در شصت‌و‌دومین پرونده دخت ایران مطالبی از زبان مردم جامعه و افرادی که با مشکلاتی به علت عدم آینده‌نگری گریبان گیر شده‌اند منتشرشده است؛ دخت ایران در شماره شصت‌وسه خود نیز به نظرات کارشناسان و ارائه راه‌حل برای پرهیز از چنین مشکلاتی خواهد پرداخت.


در صفحه سرمقاله این شماره آمده است: «امنیت مالی همیشه دغدغه زنان بوده است؛ حداقل دغدغه آن عده که تنها به حال فکر نمی‌کنند و نیم‌نگاهی هم به آینده دارند. اما کمتر زنی اجازه می‌دهد صدای این دغدغه از درون سینه‌اش فراتر رود. بهر حال امنیت مالی برای یک زن وقتی به خطر می‌افتد که سایه‌ی مرد زندگی‌اش از سر او برداشته شود و این یعنی صحبت از یک تلخی در زندگی! حالا چه تلخی طلاق باشد یا ترک همسر یا خیانت و یا مرگ!»


در دیگر صفحات مجله عناوینی نظیر «ضرورت توجه به امنیت اقتصادی زنان»، «زنانه‌هایی که مردانه می‌جنگند، اما پای زندگی‌شان می‌لنگد!» که گفت‌وگو با افراد سرپرست خانوار است و یا «من مطلقه‌ام! بختک بخت مرا چند می‌خرید؟!» و «حقوق زنان در آستین قانون» به چشم می‌خورد.



در این شماره می‌توانید مطالبی در مورد اینکه زنان در مورد آینده خود چه تدابیری اندیشیده‌اند و برنامه مردان برای آینده زنان خود چیست را ملاحظه نمایید.


ویژه‌نامه بهمن‌ماه دخت ایران با عنوان «امنیت مالی زنان» به نشانی اینترنتیwww.dokhtiran.com قابل‌دسترسی است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *