شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بهره بردای از فاز نخست بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 255926
فاز نخست بیمارستان فوق تخصصی حضرت فاطمه (س) شهرستان ساوه که با مشارکت و همکاری بانک صادرات ایران ساخته شده به بهره برداری رسید.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران اين بانک در راستاي انجام رسالت هاي اجتماعي خود حمايت از ساخت بيمارستان فوق تخصصي حضرت فاطمه (س) ساوه را بر عهده گرفت که طي مراسمي با حضور داورپناه مدير امور اعتبارات و جمعي از مديران اعتباري و استاني اين بانک فاز نخست آن به بهره برداري رسيد.
 
در اين بازديد مدير امور اعتبارات اين بانک ضمن ابراز خرسندي از پيشرفت اين مجموعه درماني گفت: اين بيمارستان يکي از مجهزترين بيمارستان‌هاي منطقه است که موجب بهبود وضعيت درماني و ارايه خدمات پزشکي مطلوب به مردم ساوه و شهرهاي همجوار مي‌شود.
 
وي در خاتمه خاطرنشان نمود: بانک صادرات ايران آمادگي ارايه خدمات به تمامي پروژه‌هاي واقعي سرمايه‌گذاري را دارد و اميدواريم با برنامه‌ريزي صحيح و حمايت‌هاي تسهيلاتي بتوانيم گامي در مسير توسعه و رونق اقتصادي هرچه بيشتر کشورمان برداريم.
 
همچنين مقرر شد تأمين منابع مالي به منظور بهره‌برداري از مرحله دوم اين طرح نيز توسط بانک صادرات ايران صورت گيرد.
 
شايان ذکر است اين بانک در راستاي انجام مسئوليت­هاي  اجتماعي خود 7 مدرسه را در مناطق محروم کشور ساخته، اخيرا" نيز ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي را دستور کار قرار داد و همچنين به منظور کمک به اقشار کم درآمد جامعه پرداخت وام قرض الحسنه درمان به بيماران نيازمند را در اولويت سياست هاي خود قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *