جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
ياورى گزينه مناسبى براى مربيگرى در سپاهان بود

اظهار نظر كربكندى علیع قلعه نوعی !

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 92682
محمود ياورى گزينه خوبى براى مربيگرى در سپاهان بود اما الان در تيم ديگرى مربيگرى مى كند. سال قبل هم كه فرهاد كاظمى را آوردند قبل از آن با من حرف زدند و برنامه هايم را گرفتند اما در نهايت اتفاقات ديگرى افتاد.
محمدرضا كربكندى اين هفته بايد مقابل سپاهان قرار بگيرد. اين بازى جدال يك مربى اصفهانى با تيم همشهرى اش خواهد بود. 

ابرار ، كسى كه در اين سال ها چند بار در فهرست گزينه هاى سپاهان قرار گرفت اما هيچ وقت به نيمكت اين تيم نرسيد. 

- سپاهان تيم بزرگى است. آنها از لحاظ بازيكن، كادر فنى و مديريت در سطح بسيار بالايى هستند اما بايد گفت كه صبا هم تيم كوچكى نيست و مهره هاى باارزشى دارد كه شكل تيمى اش بهتر شده است. 

- من يك مربى اصفهانى هستم كه حالا در يك تيم قمى كار مى كنم و تلاشم را براى پيروزى صبا انجام مى دهم. در ضمن به مربيان اصفهانى هم احترام قائلم. 

- تيمى كه بخواهد قهرمان شود خودش بايد تكليف خودش را روشن كند و فكر مى كنم سپاهان اين پتانسيل را دارد. در فوتبال حرفه اى اين حرف ها معنى ندارد 

- حتماً كلاس كار من در حد سپاهان نبوده است. تيم ذوب آهن از مربى اصفهانى استفاده مى كند اما اندازه و كلاس سپاهان بالاتر از مربيان اصفهانى است و اين باشگاه مربيان شهر خودش را قبول ندارد. من در مورد خودم حرف نمى زنم 

اما محمود ياورى گزينه خوبى براى مربيگرى در سپاهان بود اما الان در تيم ديگرى مربيگرى مى كند. سال قبل هم كه فرهاد كاظمى را آوردند قبل از آن با من حرف زدند و برنامه هايم را گرفتند اما در نهايت اتفاقات ديگرى افتاد. باشگاه سپاهان بيشتر سعى مى كند با مربيان خارجى يا غير اصفهانى كار كند و فكر مى كنم كلاس ما هنوز پايين تر از سپاهان است. 

- نمى دانم در مذاكراتم چه ايراد يا نقطه ضعفى داشتم كه مربى ديگرى را انتخاب كردند اما در فوتبال حرفه اى ناراحتى معنا ندارد. به هرحال همه چيز دست مديران است و ما مربيان فقط انتخاب شونده هستيم. 

- اصلا نمى توانم پيش بينى كنم اما اگر بازيكنان صبا حرف گوش كن باشند ۳ امتياز را مى گيريم.
https://jahannews.com/vdcgx39y.ak9x74prra.html
jahannews.com/vdcgx39y.ak9x74prra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *