جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

سرمربی تیم امید فردا انتخاب می‌ شود

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 396425
عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم امید را فردا انتخاب می‌کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فریدون معینی در حاشیه تمرین تیم امید در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب سرمربی تیم امید گفت: جلسات کمیته با نوسانات زیادی روبه‌رو بود و گزینه‌های زیادی بررسی شد داستان امید پیچیده شده است اما فردا سرمربی تیم امید نهایی و مشخص خواهد شد.

وی در مورد گزینه‌های سرمربیگری تیم امید گفت:‌ نمی‌شود گزینه‌ها را اعلام کرد اجازه بدهید بعد از آنکه نام سرمربی مشخص شد آن را اعلام کنیم اما سرمربی تیم امید قطعاً ایرانی خواهد بود.

عضو کمیته فنی در مورد اینکه در این زمان کم تیم امید می‌تواند موفق شود، گفت: اگر حمایت همه جانبه از تیم امید صورت بگیرد و دست به دست هم بدهیم می‌توانیم نتیجه بگیریم بازیکنان امید در لیگ برتر بازی می‌کنند و شرایط جسمانی خوبی دارند فقط یک مربی باکفایت باید باشد تا آنها را هماهنگ کند.

معینی در مورد منتفی شدن مربی خارجی و انتخاب سرمربی ایرانی گفت: اگر همه حمایت کنیم می‌توانیم به موفقیت برسیم بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و مربیان هم باید قابلیت داشته باشند تا تیم را هماهنگ کنند شرایط کنونی مربیان به گونه‌ای است که می‌توانند در فاصله کوتاه تأثیرگذار باشند همانطور که می‌بینیم مربیان بزرگ وقتی جابه‌جا می‌شوند در مدت کوتاهی می‌توانند کارایی داشته باشند از مربیان ایرانی هم همین انتظار را داریم.

وی در مورد اینکه هومن افاضلی وقتی مربی موقت در جلسه صبح به او داده‌اند قهر کرده و رفته است، گفت: آنچه در کمیته فنی می‌گذرد را باید یک مسائل خانواده حفظ کرد مشکلات ممکن است همه جا باشد و همه چیز به خوبی و خوشی نیست اما بیشتر باید بر روی موارد مثبت تکیه کرد و با حمایت همگی و شما رسانه‌ها مسائل منفی کمرنگ خواهد شد.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اسامی تیم امید را که سرمربی ندارد را چه کسی انتخاب کرده آیا افاضلی انتخاب کرده یا منصوریان، گفت: مربیان قبلی انتخاب کرده‌اند البته منصوریان از تیم دور بوده است تیم امید تا روز بیست و نهم تمرین خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *