دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

اخراج تمام پلیسهای خطرناکترین شهر آمریکا

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 241534
مقامات «خطرناکترین شهر آمریکا» در ایالت نیوجرسی تصمیم گرفته اند برای مقابله با بحران اقتصادی، تمام نیروهای پلیس این شهر را اخراج کنند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه «راشاتودی»، یکی از خطرناک ترین شهرهای آمریکا در نظر دارد اداره پلیس خود را به طور کامل تعطیل کند و حدود 270 نفر افسر پلیسی را که در این اداره کار می کنند اخراج کند.

بنا بر این گزارش، شهر «کمدن» در ایالت نیوجرسی که یکی از خطرناک ترین شهرهای آمریکا به حساب می آید، هم اکنون با کسری بودجه شدیدی مواجه شده است و در نظر گرفته تا برای مقابله با این کسری بودجه اداره پلیس این شهر را تعطیل کند.

بر اساس این گزارش، «کمدن» در سال 2011 به عنوان فقیرترین شهر ایالت نیوجرسی معرفی شد.

ظاهرا قرار است برقراری امنیت در این شهر از این پس به عهده یک اداره پلیس جدید گذاشته شود و البته هیچ یک از افسرانی که در این اداره به خدمت گرفته می شوند، از مزایای شغلی برخوردار نمی شوند.

در حال حاضر میزان جرائم و جنایاتی که در این شهر اتفاق می افتد، بیش از 97 درصد از جنایات دیگر شهرهای آمریکا است.

سالانه یکهزار و 846 مورد خشونت از جمله قتل در این شهر کوچک به ثبت می رسد.

در سال 2004 شهر «کمدن» نیوجرسی عنوان «خطرناک ترین شهر آمریکا» را کسب کرد.

این گزارش افزود: با کم شدن نیروهای پلیس این شهر، مأمورین پلیس کمدن از رسیدگی به جرائم کوچکتر چون دزدی های کوچک و تخریب اموال عمومی و همچنین حوادث رانندگی سر باز می زنند.

فاکس نیوز گزارش کرد: با اخراج نیروهای پلیس این شهر، این 270 نفر اخراج شده جستجوی خود برای یافتن مشاغل جدید را آغاز خواهند کرد و با توجه به اوضاع اقتصادی نامساعد در این شهر بعید است که حتی یک نفر از آنها بتواند شغل جدیدی بیابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالاً بخشي از همين پليسهاي بيكار شده هم مي‌شوند خلافكار.