جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱
اقدامات امیدوار کننده دستگاه قضا در پرونده‌های اقتصادی؛

بدهکار سرشناس بانکی بازداشت شد

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 248933
یکی از بدهکاران بزرگ و سرشناس بانکی که به دلیل دریافت تسیهلات 1800 میلیارد ریالی تحت پیگرد قرار گرفته بود، دستگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از رجا، یکی از بدهکاران بزرگ و سرشناس بانکی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت بوده و بعضا فعالیت‌های او با حاشیه‌های رسانه‌ای همراه است، به دلیل عدم پرداخت به موقع تسهیلات دریافتی خود بازداشت شده است.
 
این در حالی است که جمع مبلغ بدهی او به سیستم بانکی بالغ بر 1800 میلیارد ریال بوده و نکته جالب اینجاست که اعتبارات اسنادی موجود برای این تسهیلات تنها به 70 میلیارد ریال می رسد.
 
شنیده‌های رجانیوز حاکی از آن است که از زمان بازداشت این بدهکار بزرگ بانکی اقدامات و فشارهای گسترده و پشت پرده‌ای برای آزادی وی به جریان افتاده است.
 
گفتنی است پیش از این نیز یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی که به دلیل بدهی چند ده هزار میلیاردی روانه زندان شده بود، با پرداخت بخشی از بدهی خود از آزاد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راستی چندی پیش بود که دولت فهرست تعدادی از بدهکاران بانکی را به قوه قضائیه داده بود آقای ... می فرمودند که بدهکار بانکی مفسد اقتصادی نیست؟ ایشان علاوه بر مشاوره دادن به برخی متهمان در خصوص عدم اعتنا به احضار قضایی حالا بیایند به ما هم مشاوره بدهند که چطور یک زمانی بدهکار بانکی مجرم محسوب می شود وزمانی که دولت می گوید اصلا جرم بودن بدهی انکار می شود؟