سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

کسب سه مدال طلا و نقره برای فرنگی کاران

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 208937
در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در کره جنوبی، اخلاقی و علیزاده طلایی شدند و بیابانگرد به مدال نقره دست یافت.

به گزارش مهر، این رقابت‌ها از ظهر امروز پنجشنبه به وقت محلی در سالن ۶ هزار نفری شهر گومی کره جنوبی آغاز شده بود، تیم ایران در پنج وزن نخست صاحب دو مدال طلا و یک مدال نقره شد و دو نماینده کشورمان حذف شدند.

براین اساس، حبیب اله اخلاقی در وزن ۸۴ کیلوگرم در دور نخست مقابل "اوکاتائیچی" از ژاپن در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم مقابل "نظار صلاح" از سوریه را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

اخلاقی در مرحله نیمه نهایی مقابل "نینگ دان" از چین با نتیجه یک بر صفر و ۲ بر صفر پیروز شد. این کشتی گیر جوان در دیدار فینال مقابل "بسیکی سالدادزه" از ازبکستان در دو تایم با نتیجه ۲ بر صفر و یک بر صفر به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

هادی علیزاده پورنیا در نخستین تجربه حضورش در رده سنی بزرگسالان صاحب مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم شد و افشین بیابانگرد در وزن ۶۶ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت. محسن حاجی‌پور و حمید زارع در اوزان ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

داود گیل نیرنگ و محمد قربانی فردا جمعه و در روز پایانی این مسابقات در رقابت‌های اوزان ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *