جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۷
محمد كوثری عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس:

منطق‌حکم می‌کندطرح دوفوریتی برجام به کمیسیونی ارجاع شود که ۲ ماه کار شبانه‌روزی کرده است

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 448139
عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: منطق حكم می كند طرح دو فوریتی درباره برجام به كمیسیونی ارجاع شود كه قریب دو ماه شبانه روزی و با ۱۷۰ ساعت كار كارشناسی مداوم بر روی برجام،‌ قطعنامه و اسناد پیرامون پرونده هسته ای كار كرده است و هر ۱۵ عضو آن از تسلط كافی برخوردار هستند.
منطق‌حکم می‌کندطرح دوفوریتی برجام به کمیسیونی ارجاع شود که ۲ ماه کار شبانه‌روزی کرده است
به گزارش جهان، محمد كوثری عضو كمیسیون امنیت ملی در جمع خبرنگاران ارجاع طرح یك فوریتی امروز مجلس به كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را بعید دانست و گفت: باتوجه به نظر آقای لاریجانی رییس محترم مجلس مبنی بر اینكه طرح مجلس برگرفته از گزارش كمیسیون بوده است قطعا هیات رئیسه محترم مجلس بررسی بیشتر طرح را به كمیسیون ویژه برجام ارجاع خواهد داد.

كوثری اضافه كرد: منطق هم حكم می كند این طرح به كمیسیونی ارجاع شود كه قریب دو ماه شبانه روزی و با ۱۷۰ ساعت كار كارشناسی مداوم بر روی برجام،‌ قطعنامه و اسناد پیرامون پرونده هسته ای كار كرده است و هر ۱۵ عضو آن از تسلط كافی برخوردار هستند. ضمن اینكه از كمیسیون امنیت تنها پنج شش نفر در كمیسیون برجام عضو هستند كه برای بررسی چنین طرح مهمی در كمیسیون امنیت كفایت نمی كند.

كوثری در پایان تاكید كرد: اعضای كمیسیون برجام از كمیسیونهای تخصصی مختلف مجلس انتخاب شده اند و می توانند ابعاد مختلف برجام را به طور دقیق از ابعاد مختلف مطالعه و بررسی نموده و طرح كامل و جامعی را در مدت كوتاه پیش رو به صحن بیاورند كه بتواند تضمین كننده حداكثری منافع ملت ایران و حافظ دستاوردهای مهم كشور در حوزه فناوری هسته ای باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قانونگرایی
آخرش دولت لایحه نداد !?
پارمیدا سادات
نه تنها نداد ک رفقا دارن همون کمیسیون رو هم دور می زنند
Iran, Islamic Republic of
منطق حکم میکنه برادر، ولی کدخدا ک حکم نمیکنه... آخه برخی ها فقط به حرف کدخدا و رفقاش گوش میدن
کمیسیون ویژه الان بیشترین إشراف رو داره،چرا باید به کمیسیون دیگه ای ارجاع بشه..
مسعود دیپلمات
با ورد روسیه به صحنه ، شرایط منطقه بگونه ای رقم خواهد خورد که ما دیگر احتیاجی به برجام نخواهیم داشت. سعودی ها بزودی سقوط کرده و نفت گران میشود . تحریم ها بی اثر شده و راه تعامل با ایران خود بخود باز میگردد. برای بهره گیری از این شرایط جدید، لازم است برجام را کلا" منتفی کنید. یا علی.
متاسفانه نمایندگان مجلس فقط نام نمایندگی مردم را یدک میکشند
چرا موضوع برجام ویا سایر موضوعات مطروحه در مجلس با آرامش و بدون هر گونه لفاظی ها (از طرف جناهها )بررسی بحث و... نمیشود
چرا در روزهای نزدیک شدن انتخابات تشدید میشود
چرا مردم از یاد رفته است
چرا فقط در زبانمان میگوییم ولایت فقیه ودر قلبهامان وجود ندارد
و چرا .......؟
ناشناس
اقای کوثری این را منطق می گوید اما نه منطق رای اوردن نه منطق ذلت نه منطق خواری
الان بر همه روشن است که احاطه ای که کمیسون بر این بحث دارد هیچ کمیسونی ندارد اما چرا لاریجانی و لاجوردی اینطور عمل می کنند الله ااعلم