شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۱

ولایتی: هاشمی در فتنه 88 رهبر انقلاب را تنها گذاشت

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 286337
ولایتی با بیان اینکه آیت الله هاشمی در سال 88 موضعی که باید در برابرفتنه می گرفت،نگرفت تصریح کرد: وی در آن شرایط رهبری را تنها گذاشت و همراهی نکرد.
ولایتی: هاشمی در فتنه 88 رهبر انقلاب را تنها گذاشت
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علی اکبر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی که شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) حضور یافته بود در سخنانی با تشریح فضای سیاسی و انتخاباتی کشور گفت: امیدواریم با توافق اصولگرایان، در نهایت یک نفر بالا بیاید و صحنه را به نفع معتقدین اصلی به نظام به پیروزی برساند.
 
در پاسخ به سوالات دانشجویان، موضع گیری خود و سایر اعضای ائتلاف پیشرفت را تشریح کرد و در جواب به سوال آنها در خصوص موضع گیری های آیت الله هاشمی در سال 88 گفت: ایشان موضعی که باید می گرفت را نگرفت و رهبری را در آن شرایط همراهی نکرد.

ولایتی در تشریح ضرورت وحدت و همراهی اصولگرایان نیز گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا در مقابل دو طیفی که به تمام امکانات داخلی و خارجی مجهزند پیروز شویم و سعی خواهیم کرد تا جایی که می شود اصولگرایان را دور هم جمع کنیم.

وی در خصوص امکان اضافه شدن نفرات جدید به ائتلاف سه نفره و تحلیل حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در انتخابات نیز گفت: درهای ائتلاف باز است و تا پیش از این نمی دانستیم که آقای جلیلی وارد می شود و اگر جامعتین به هر نتیجه ای برسند ما تبعیت می کنیم و برای فرد منتخب تبلیغ هم می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاش فقط همراهی نمی کرد!
آتشفشانهای برخاسته از سینه های سوزان .....