سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

جایزه پلیس برای تحویل دادن ماهواره

پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 193574

اعطاي رايگان گيرنده هاي ديجيتالي تلويزيون كه با پيشنهاد اين فرماندهي و همكاري صدا و سيماي مركز استان و قرارگاه جنگ نرم استانداري به اجرا گذاشته است، گام موثري در جلوگيري از ترويج فرهنگ منحط غربي خواهد بود.
اوج: پليس اصفهان به كساني كه به صورت داوطلبانه تجهيزات ماهواره اي خود را تحويل دهند، گيرنده ديجيتالي ۱۵ كاناله تلويزيون هديه مي دهد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به رويكرد فرهنگي پليس اصفهان در جمع آوري تجهيزات دريافت از ماهواره اظهار داشت: اعطاي رايگان گيرنده هاي ديجيتالي تلويزيون كه با پيشنهاد اين فرماندهي و همكاري صدا و سيماي مركز استان و قرارگاه جنگ نرم استانداري به اجرا گذاشته است، گام موثري در جلوگيري از ترويج فرهنگ منحط غربي خواهد بود.

سرتيپ حسن كرمي افزود: نگرش پليس اين است كه پس از اجراي موفقيت آميز طرح جمع آوري گيرنده هاي ماهواره اي و برخورد با استفاده كنندگان و توزيع كنندگان و با توجه به راه اندازي شبكه هاي متنوع ديجيتالي توسط صدا و سيما جايگزين مناسبي براي كسب اطلاع از اخبار و رويدادهاي جهان و مشاهده برنامه هاي آموزنده فراهم شود.

كرمي اظهار داشت: با توجه به درصد بالاي استفاده از گيرنده هاي ماهواره اي در سطح استان، وجود كارگاه هاي توليد تجهيزات ماهواره اي و حجم وسيع قاچاق اين قطعات و تجهيزات، كميته اي به منظور مقابله نرم افزاري و سخت افزاري با عوارض سوء سياسي، امنيتي، فرهنگي و اجتماعي در سطح استان اصفهان تشكيل شد.

وي اضافه كرد: اطلاع رساني از طريق رسانه هاي عمومي، تلاش براي ارتقاي فرهنگ استفاده از رسانه، تهيه و توزيع بروشور، جمع آوري بشقاب و گيرنده ها و مبارزه جدي با تهيه و توزيع كنندگان اين تجهيزات از مهمترين تصميمات اين كميته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *