جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
ادامه تشنج آفرینی در دانشگاهها

50 سبز و برهم زدن نظم دانشگاه

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 71847
50 سبز و برهم زدن نظم دانشگاه
پس از پايان سلسله نشست‌هاي بسيج دانشجويي با عنوان "سوءتفاهم بزرگ" که به بررسي روند انتخابات و احزاب فعال در آن اختصاص داشت برخي سبزپوشان در مقابل دانشکده فني - محل برگزاري اين نشست - تجمع کردند.
اين عده که تعداد آنها از 50 نفر تجاوز نمي کرد، پارچه‌ها، مچ بند و بادکنک‌هاي سبزرنگي در دست داشتند و عليه دولت شعار مي‌دادند.
برخي از اين عده نيز با ارتباط تلفني ساير دوستان خود را براي تجمع در اين مکان دعوت مي‌کردند. در دست برخي ديگر پلاکاردهايي با مضمون شعارهايي عليه دولت ديده مي‌شد.
اين در حالي است که تجمع سبزپوشان با بي محلي دانشجويان دانشگاه تهران روبرو شد. دانشجويان از غوغاسالاري افراطيون در نشست مذکور ناراحت بودند.
تجمع اين دانشجويان پس از پايان نشست بسيج دانشجويي -با استقبال صدها دانشجوي دانشگاه تهران- رخ داد که طي آن محمدحسين صفارهرندي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم با بيان برخي اقدامات ميرحسين موسوي و مهدي کروبي پس از انتخابات اظهار داشته بود: اگر نقش دولت نهم فقط همين باشد که به آقاي موسوي اميدواري داد تا در سال 88 بخواهد براي گفتمان انقلابي پس از 20 سال وارد عرصه شود دست مريزاد دارد.
وي با اشاره به آمار 40 نفره کشته‌شدگان پس از انتخابات 10 از آنان را بسيجي و 20 نفر ديگر را مردم مظلومي خواند که گرفتار حادثه‌سازي آدم‌هاي فتنه‌گر شدند.
صفار هرندي خطاب به دانشجويان که در بين سخنان او دائما با سر دادن شعارهاي مختلف و حتي پرتاب کردن لنگه کفش قصد ايجاد اخلال در برنامه را داشتند گفت: کار موسوي را سخت نکنيد موسوي به عنوان مفري براي خروج از اين وضع است به او کمک کنيد اين فضاحت را جمع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *