دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱۹

وصیت نامه سید احمد دست کاری شده است!

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 118577
توهم تقلب وقتی بالا بزند دیگر در حد انتخابات دور دهم و مسائل پس از آن نمی ماند.چه آنکه مدتی پیش کروبی گفته بود ، ماجرای تقلب در انتخابات، از زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی شروع شده است.

به گزارش جهان در ادامه همین سندرم تقلب و توهم، کروبی جدیدا مدعی دست کاری شدن وصیت نامه سید احمد شده است.این اظهارات به دنبال توزیع گسترده وصیت نامه سید احمد خمینی به سید حسن، در میان نمازگزاران روز 14 خرداد صورت گرفت.

کروبی در همین رابطه تهدید کرده است که بزودی افشاگری جدیدی می کند، چرا که رحلت سید احمد خمینی همراه با ناگفته هائی است که او بزودی از همه آنها پرده بر می دارد!

رسانه های نزدیک به وی و موسوم به سبزهای وطنی -آمریکائی در این باره نوشتند که منظور کروبی این است که سید احمد به قتل رسیده است.

در همین رابطه سایت وابسته به وزیر ارشاد در دولت خاتمی خبری منتشر کرد که لازم است از سوی بیت امام توضیح داده شود.

این تریبون تشکیلاتی موسوی-کروبی نوشته است که سید حسن خمینی در نامه ای به دادگاه مدعی شده که نیازی در دفتر او حاضر شده و توضيحاتي مبنی بر قتل سید احمد توسط يك گروه خاص داشته است.

با این حال کروبی که پس از دروغ بزرگ تجاوز در کهریزک و گریه کردن بر سر قبرهای خالی، از سوی حامیان خود نیز به پیر بذله گو شناخته می شود، اینبار مدعی یک جنایت ساختگی دیگر شده است.
 
برخی رسانه های خارجی از جمله بی بی سی با ذوق زدگی اعلام آمادگی کردند تا افشاگری کروبی را منتشر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... ولش کنید! دو روز دیگه حتماً میگه امام هم تقلبی بود و اون امامی که ما قبل انقلاب داشتیم با اونیکه به ایران اومد فرق داشت!
Iran, Islamic Republic of
کروبی اول قبلی ها رو اثبات کن بعد بیا ...
Iran, Islamic Republic of
کلی سر جوک کهریزک خندیدیم جدید مدید چی داری رو کن بابا
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا بد جوري از حرفهاي شيخ شجاع مي سوزيد عيب نداره درست مي شه كمي تحمل كنيد
Iran, Islamic Republic of
این توهم نیست. وقاحت و خیره‌گی است که از بنیان کفر و الحاد بیرون می‌آید که دنیایش را حفظ کند. فکر نکنید اینان متوهمند. اینان متجاوز، دروغ‌گو و وقیحند و می‌دانند چه می کنند.
Iran, Islamic Republic of
ایشالله خدا این .... رو شفا بده.
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه
Latvia
شيخ خودش كلي نگفته ها داره ، مثل 300 ميليون آقاي شهرام و زندانهاي بنياد شهيد و ...
Iran, Islamic Republic of
حتما وقتی هم دستگیر بشه میگه من خودم هم تقلبی هستم اونی که یک سال خیانت و جنایت رو به حد اعلا رسوند من نبودم بدلم بوده !
Iran, Islamic Republic of
مدتیه از ته دل نخندیدم،مگه اینکه آقای کروبی یه کاری بکنه من بخندم !!!
Iran, Islamic Republic of
چه قد شد؟
Iran, Islamic Republic of
اگر مسلمان نبودیم دلم نمی سوخت!
نمیدانم این نوشته را درد و دل بنامم یا مقاله یا عکس العمل به خبر فوق الذکر!
یک سال ازانتخابات گذشته و باید قبول کنیم شرایط مساعدی نه در داخل داریم و نه در خارج و در این زمان که نیاز به همدلی و اتحاد داریم ، هر روز داریم از هم دورتر میشویم و هیچ کس هم دلش برای این دور شدنها نمیسوزد. من به مهندس موسوی رای دادم و سوالهایی در مورد انتخابات دارم ولی این دلیل نمیشود که کاری کنم که به نفع دشمن تمام شود.
در این موضوع هر دو طرف مقصر هستند و جالب اینجاست که هر دو طرف به قصد کشت (در اصطلاح)دارند علیه هم افشاگری میکنند. یکی فامیل سید حسن را مصطفوی میکند آن یکی در نماز جمعه شعار میدهد دیگری میگوید وصیت نامه دست کاری شده و افشاگری میکنم و در این بین خوراک خبری BBC و VOA و CNN را تامین میکنیم و این مردم هستند که صدمه اصلی را در این بین میبینند. آقای مهدی کنی در همان بعد از انتخابات گفتند که امام حسن هم صلج کرد، اگر آقایان واقعا حقی هم دارند باید به خاطر مصالح کشور از آن گذشت کنند. چرا باید یکی را فتنه بنامیم ویکی را دیکتاتور و خودخواه؟چرا باید اینقدر علیه هم تهمت بزنیم و به جای این که به هم نزدیکتر شویم دورتر می شویم؟قبول کنیم که هر دو گروه طاقت انتقاد را ندارند و همه از توطئه ای بزرگ صحبت میکنند که گروه مقابل ایجاد میکند.ولی توطئه ی بزرگتر دور شدن ما از یکدیگر است. توطئه ی بزرگتر این است که دیگر نمیتوانیم به هم اعتماد بکنیم و این در حالی است که ما مشترکات بیشتری داریم که بتوانیم به حرمت آنها کنار هم بنشینیم و با هم صحبت کنیم و مسائل کشور را حل کنیم. همه ما قبول داریم که باید هدفمند کردن یارانه ها صورت میگرفت و همه ی دولت های قبلی هم این طرح را بررسی کرده اند ولی در انتها انجام نداده اند. الان که دارد این کار صورت میگیرد بیاییم با همکاری هم فشارهایش را کمتر کنیم نه این که کوچکترین مشکلی را در بوق و کرنا کنیم و مثل چماق بر سر هم بکوبیم.امام (ره) چه قدر در مورد کودورتها به ما نصیحت کردند؟ مگر همین کودورتها نیست که مسلمانان را ضعیف کرده؟ مگر امام نگفت که اگر ما با هم متحد شویم و یک آب دهان بیاندازیم اسرائیل را سیل میبرد؟ پس چه شد؟ مقام معظم رهبری در نماز جمعه فرمودند امام هم جاذبه داشتند و هم دافعه و چه زیبا گفتند، پس چرا هر گروهی به نفع خودش بخشی از جاذبه یا دافعه ی امام را نبلیغ میکند؟ مگر نه این که شخصیت والای حضرت امام مجموع این جاذبه ها و دافعه هاست؟
من اول به عنوان یک مسلمان، دوم به عنوان یک ایرانی، سوم به عنوان یک جوان نسل سومی از تمام عزیزان در دولت و مجلس و احزاب سیاسی خواهش میکنم کدورتها را کنار بگذاریم مشکلات اصلی را حل بکنند. باور کنید ما الان داریم کارهایی میکنیم که دشمنانمان باید میلیاردها دلار خرج میکردند تا بتوانند یک صدم این نتیجه را بگیرند و ما الان داریم خودمان به نفع آنان کار میکنیم.
بیاییم به حرمت مقدسات قشنگی که داریم از خودخواهی هایمان دست برداریم و به فکر کشور باشیم.این گونه نباشد که یک گروهی تهدید علیه کشورمان را برگ برنده ای علیه رقیب استفاده بکند. میبینم و میشنوم که میگویند این هم مسلمانان، ما میدانستیم که به اینجا میرسد و اینها نمیتوانند خودشان کشورشان را اداره بکنند. ما با دستهای خالی 8 سال در مقابل شرق و غرب جنگیدیم و در آخر پیروز شدیم. ما میتوانیم این قله هارا عبور کنیم فقط کمی مهربانی و گذشت میخواهد که انشاءالله ظرفیتش را در خودمان ایجاد میکنیم. ببخشید که اینقدر طولانی شد ولی واقعا دلم میخواهد ایرانی داشته باشیم سرافراز.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اون موقع شيخ حالش خوب بود و حرفش ممكنه درست باشه . متن سخنان مرحوم شهيداقا سيد احمد در كانون معلمان كرج در روز قبل حاكي از انتقاد بسيارشديد ايشان از دولت وقت هاشمي و بيشتر مقصر بودن او در مشكلات مردم حتي از امريكا بود . البته اين نامه درج نخواهد شدميدانم و فقط براي روز دادگاه عدل خدا نوشته شد
Iran, Islamic Republic of
اون بنده خدایی که تو نظرات گفته "شیخ شجاع" . ببینم! اینو گفتی که بخندیم دیگه! نه؟!
Iran, Islamic Republic of
از دوست عزیزی که کلمه شیخ شجاع رو به کاربرده بود تشکرمیکنم لفظ خنده داری بود متشکرم
Turkey
ای شیخ !این چه حکایت است .این قدر دست و پا زدن دیگه فایده ای برات نداره دستت برا همه رو شده حتا بعضی از خانواده های شهیدان که معمولا حامی تو بودند از انتخابات به این طرف تو را از قلب و دلشان بیرون گذاشته اند ای شیخ این چه حکایت است ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا کدام عاقل و با شخصیتی به شیخ ساده لوح و منافق اهمیت میدهد؟
Iran, Islamic Republic of
كروبي ازاده وازاد انديش است مثل او كم داريم درود بر كروبي
وقتی نیروی انتظامی خبر از دستگیری 3 نفر از نیروهای امنیتی در بازداشتگاه کهریزک رو در اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی به مردم اطلاع میدهند که باعث مرگ 3 نفر از بازداشت شدگان هستن و محاکمه خواهند شد چطور بعضی از عزیزان در خواب به سر میبرند و میگویند کروبی در مورد بازداشتگاه کهریزک دروغ گفته است یا اخبار را دنبال نمیکنید یا اینکه از حرف زدن اضافی خوشتون میاد بنده طرفدار هیچ حزبی نیستم ولی واقعیتهارو باید گفت.