يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۲۷
۶۶

«مرتضی پاشایی» درگذشت

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 391141
«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان درگذشت.
«مرتضی پاشایی» درگذشت
به گزارش جهان به نقل از فارس، مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه ۱۶ آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت ۱۰:۳۰ در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

دانلود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خالدعيساوي
مرتضی جان همیشه در خاطرمان میمانی
نثار روح این عزیز قرائت فاتحم
.
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ


اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ


صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ



خداوند رحمتش کند
علی
Latvia
خدا رحمتش کنه ...

و تنها صداست که می ماند. ..
Germany
تنها عمل صالح است كه ميماند
خدا بیامرزتش.
جانشین محترم تیپ 20 رمضان در جوار حرم امام رضا به لقا ودیدار حق پیوست اما خبری نشد
مرتض پاشایی در گدشت
صد هزاران گل شگفت بانگ مرغی بر نخواست
خداوند همه رفته گان را رحمت کند انچه مرتضی پاشایی را معروف کرد صدای زیبایش بود و جوانان دوستارش بودند نه اینکه خدایی ناکرده به دلاورمردان این مرزوبوم کم توجهی شود شادی روح این دو عزیز صلوات
خداوند همه رفتگان رو رحمت کنه!
علی
خداوند هر دوی این بندگان خدا را مورد لطف و عنایت خودش قرار دهد. این که آن فرمانده دفاع مقدس به جمع رزمندگان شهیدش پیوسته و بانگی برنخواسته گناه طیف دلسوزان این هنرمند فقید نیست گناه ما و رسانه های ما است که نتوانسته ایم انتقال و تطبیق فرهنگی را خوب انجام دهیم. طییعی است این هنرمند هم برای خودش هواخواهانی داشته باشد و لازم است که شئونات اجتماعی را مراعات نمایند مثل آن فرمانده که مریدانی دارد چه بسا هواخواهان این هنرمند فقید هم اگر تحت تاثیر جانفشانی ها و سوگ آن فرمانده گرانقدر قرار می گرفتند متاثر می شدند بشرط اینکه واقعاً و مستقیماً تحت تاثیر قرار می گرفتند لذا این نقص ما و بنظر حقیر ظلم ما و رسانه های اصولی در حق این شهید است که نتوانسته ایم ایشان را معرفی کنیم . لذا این مقایسه نابجاست و هرکدام جایگاه خود را دارند. البته شکی نیست که آن فرمانده شهید جایگاهی والاتر و عظیم تر دارد.
United Kingdom
خدا رحمت کند هر دو را ولی تو با اظهار نظرت جزو اندسته از سیاهی لشکرهایی قرار میگیری که بی بی سی براحتی برای اختلاف افکنی و دو قطبی کردن کشور و اشوب به ان نیاز دارد
مهدی
آفرین خدا خیرت بده
آخه که چی برا چی این خبر رو گذاشتین اون بالا
مهدی
چرا همه چیز باهم قاطی میکنید.خبرگزاری برا این نیست که اخبار مرگ و میر وزادوولد رواطلاع رسانی کنه.مرتضی پاشایی رو نصف ایران میشناختن وکلی جوون دوستش داشتن.تو سن پایین بخاطر سرطان فوت کرده.انقدر انتقاد الکی نکنید آبروی بچه حزب اللهی هارو نبر
شروین
دوست عزیز. ان شاالله این فردی که شما گفتید رو هم خدا رحمت کنه. ولی اولا مرتضی پاشایی هر سر و صدایی شد از طرف دوستاش و طرفداراش بود . کاش دوستان این مرحوم هم اینقدر معرفت داشتن که براش سرو صدا کنن. ثانیا من نمیدونم چرا فکر میکنید چون خواننده بوده حقش بوده که بمیره . من خیلی دیدم از دیروز تا امروز که اعتراض دارن به اخبار فوت مرتضی پاشایی . مثلا یکی میگفت برای مرتضی پاشایی کمپین زده بودن برای تهیه دارو هاش ولی هیچکس برای سید ذاکر نزد . اولا خدا ایشونم رحمت کنه هم محل ما بود . ولی این به معرفت دوستان و طرفداراشون بر میگرده .
اخوی...
شما فازت چیه؟
خدا همه رفتگان در خاک آخرت را بیامرزد ....
خدا رحمتش كنه.
hadi
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه

خیلی خوب بود خیلی

الفاتحة...
خدا رحمتش کنه
چرا باید خبر فردی که موسیقی کار می کند در سایت وزین جهان منتشر شود؟ با این کارها خودتان را از چشم طرفداران و مدافعانتان می اندازید
اینگونه نظر ندهید کسی که ازداردنیا رفته فقط طلب امرزش کنید واز خدا طلب مغفرت برای رفته گان خبرگزاری عزیزم کارش بیان اخبار است خداوند این جوان که خیلی از جوانان دوستار ش بودند رحمت کند
یعنی افراط در این حد ؟؟؟!!!!
باید نام شما به عنوان رکوردار افراط در گینس ثبت بشه !!!!
اي بابا
برادر من
اگه اين بنده خدا رفت بهشت و
من و شما كه حزب اللهي هستيم
عاقبت بخير نشديم چي؟
United States
خجالت بکشید مگهداجنبی مرده .بابا ی هموطن مرده ک خیلیا دوستش داشتن چرا ی سایت خبری خودشو از متن اجتماع و خبرهاش جدا کنه ؟ ای
برادر محترم
این افراطی گری محض است!
United States
دوست عزیز من بازدید کننده همیشه جهان نیوز م و از انتشار این خبر توسط جهان بسیار ممنونم
متحجر مگه موسیقی چشه؟؟؟؟؟
یک بچه مثبت مسلمون
سلام این چه حرفیه استاد!
بنده خدا موسیقیش مجاز بوده اونم تو کشوری که عالمان زیادی عالم تر شما هستند!
جهان منم طرفدارتم ب مولا ،کارخوبی کردی خدار حمتش کنه!
ماراهم به راه راست هدایت!
United States
اخوی جهان نیوز فراموش کرده که موسیقی حرام است و نباید به خواننده‌ها بها داد
پیمان
دوست عزیز.
یک انسان به خالق خود پیوسته است ، همه ما به هر حال روزی به سمت خالق خود می رویم. اما بعضی انسانها تاثیر بیشتری رو بعضی دیگر می گذارند حالا میخواد اون یک استاد بزرگ باشه یا یک موسیقیدان و یا ... . جهان نیوز مثل سایر رسانه های خبری خبر رسان است و هر مخاطبی می تونه از اطلاعات اون استفاده کنه . این خبر اعلام میشود بدلیل اینکه مخاطبانی که از صدای او خاطره داشته و یا تاثیر پذیرفته اند از شتافتن اون به سمت معبودش مطلع شوند و بدونند که دیگه اون در میانشان نیست. خدا رحمتش کنه.
United Kingdom
خدا رحمت کند تازه در گذشته را تو با این اظهار نظرت جزو اندسته از سیاهی لشکرهایی قرار میگیری که بی بی سی براحتی برای اختلاف افکنی و دو قطبی کردن کشور و اشوب به ان نیاز دارد
اقای پاشایی تیتراژ برنامه دینی ماه عسل خوند که برای خیلی ها تاثیر گذار بود و من به عنوان یک ادم مذهبی بسیار ایشون دوست داشتم.
شاهين
واقعا واااااى بر تو و كسانى كه مثل تو فكر ميكنن
ممنونم جهان نیوز عزیز که با مردم هستی
ستایش
شما دیگه شورش رو در آوردی!! جوون هنرمند و با شخصیت و با اخلاق با آثار خوبش توی دل مردم جا داشت. خدا به نهان و آشکار هر کسی آگاهه. اینقدری مرتضی پاشایی دلش و نیتش پاک و خالص بود که توی لحظه های ناب دعای خیر مردم از هر قشری پشت سرش بود و این جز لطف خدا نیست. روحش شاد و قرین رحمت بی پایان الهی و دل خانواده اش سرشار از آرامش.
ماندگار شد در ذهن و دل همه ما
بخصوص با تیتراژ ماه عسل 93

روحش شاد
مهدی
این دوستمون که الان با افراط جواب داده همونیه که چندسال بعد در اوج تفریط مذهبی ها را امل صدا میکنه،مثل خیلی ها
حتما خیلی خوشحال شدی ؟ برو جشن بگیر تا طرفداران وزینت بهت افتخار کنند !
فقط میتونم بگم از صمیم قلب واست متاسفم
سجاد
فقط میتونم بگم متاسفم برات با این طرز تفکرت. یه زحمت بکش، تولید مثل نکن.
شروین
واقعا آدم تاسف میخوره وقتی چنین نظراتی رو میبینه . آدمای جا نماز آبکشی که فکر میکنن فقط خودشون آدمن و بقیه اهل جهنم .
مدافع عقب افتاده ای همچون تو، همان بهتر که ....
رضا
این حرفها چیه می زنی اون با صداش به مردم خدمت می کرد.... و همدم دل بی قرار آدم ها بود....خدا رحمتش کند...و اینکه در جوونی دار فانی رو وداع گفت....این آدم رو رنج می ده ....خدا به خانوادش صبر بده....
محسن
مگه مال باباته که چراگذاشتن ....
خشک مغز تنگ نظر, مرتضی پاشایی جزیی از نظام جمهوری اسلامی ایران بود, برای مردم این کشور کار کرد, و محبوب همین مردم بود, جوان بود و عزیز
حسام
چرا احساستون اینه که همه مخاطبان سایت جهان مثل شما فکر میکنند ؟ و شما چطور مطمئن هستید که طرز تفکرتان صحیح است ؟
تارینه
توی گروه های تلگرام؛واتس اپ؛وایبر.....پر شده از پیامهای تسلیت برای یک موزیسین!!!
خدارحمتش کنه یک خواننده که با ترانه هاش دل خیلی ها رو گرم وشاد میکرد ورفتنش باعث تاثر وناراحتی خیلی هاشد .
اما حرف من اینه که: توی یه گوشه ازهمین شهر تهران یه جوون پاک ومعصوم و مومن (شهیدامر به معروف علی خلیلی)برای دفاع و حفظ شرف ناموس سرزمینش اینطور مظلومانه شهید میشه یا مداحمون اقای ذاکر که بر اثر سرطان جونش رو از دست میده.....اونوقت باچند تا پیام تسلیت خشک و خالی سر و تهش رو هم میارن؛چقدر تبعیض چقدر؟؟؟؟
همه چیزو باهم قاطی نکن،این نشون میده مردم ما امربه معروف نمیخان
ناصر
دیر اطلاع رسانی می کنی جهان
Iran, Islamic Republic of
نگو دیگه آب از سره من گذشته
مگه جز تو کی سرنوشته نوشته .
بیتا
امپراطور احساس روحت شاد
نیماراسخ
این هنرمند بااخلاق و مردمی بیهوده محبوب نشد.باصدای ملکوتی اش که از مواهب الهی بود آلام بسیاری از مردم را مرهم نهاد.خدایش رحمت کناد.شهرت و محبوبیت را با هم داشت.با هنر خدادادش کاری کرده بود کارستان که هرکسی از عهده اش برون نمی آید.
یاد سیدجواد ذاکر بخیر.اونم سرطان داشت ولی مظلوم مرد پول رفتن به بیمارستان خصوصی رو هم نداشت گاهی خودش میرفت داروهاشو تهیه کنه.چه مظلومیتی داشت این ذاکر امام حسین .ولی خوش به حالش روز دفنش کسی کف نزد کسی سر جنازش گیتار نزد و کسی موقع تو قبر گذاشتنش ترانه هاشو دختر و پسر زمزمه نکرد.
مسوولین کاری به سید ذاکر نداشتن
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام به همگی
و عرض احترام
یاد روزهایی افتادم که سید ذاکر درگذشت
اما در رسانه ها آب از آب تکون نخورد
یکی هست ، که دیگه نیست....
یادش گرامی
خوب خدا رحمتش کنه !چی شد اینقدر مهم شده ایشون؟
واقعا برایتان متأسفم که از یک فرد ترانه خوان تجلیل می‌کنید.
اصلا در شأن شما نیست.
هر چه زودتر این صفحه را از سایتتان حذف کنید و الا مورد لعن ملائکه قرار خواهید گرفت
سمیه
Iran, Islamic Republic of
روح هنرمند جوون کشورمون شاد.
من از دیشب عزادارم اما نه عزادار مرگ این جوون پر تلاشمون مرگ حقه. اما بیایین همه با هم دیگه برا ارزش های از دست رفته جامعمون خون گریه کنیم . دیشب برا وایبرم فیلی اومد و من بدون اینکه بدونم چیه بازش کردم فیلم :
لحظه جان دادن مرتضی پاشایی
چرا این فیلم گرفته شده فکر می کنید مرتضی پاشایی عزیز ،خانواده محترمشون و از همه مهم تر خدای مرتضی پاشایی از این کار راضی بوده . تا به کی می خوایم برای یک لایک خوری بیشتر از این دست کارها بکنیم .
نرگس
سلام باعرض تسلیت خدمت شما نمیدونم چی بگم خدابه خانوادش صبربده خدااااااااااااااااااااااچراااااااااااعزیزان زوداز این دنیامی بری قلبم سوختتتتتتتتته بهترخواننددنیامرتضی پاشایی
رضا
البته یادمون نره...که وقتی زنده هستیم قدر هم دیگه رو بیشتر بدونیم ....نه اینکه یکی فوت کرد، البته اگه کارای خودمون عامل فوت طرف نباشه!!...
تازه یادمون بیفته که یکی هم بین ما بوده و رفت....
آه از این مرده پرستی.... همیشه جلو چشمون هست مرگ اما هیچ وقت درس عبرت برای هیچ کدوم از ماها نمیشه....... خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی رو ....
رضا
در روایت داریم که اگر چهل نفر کنار قبر و جنازه بیایند و طلب مغفرت برای میت بکنند خداوند می گوید که من شهادت شما را پذیرفتم و او را می بخشم....قدر هم رو بدونیم..... به خصوص قدر پدر و مادرامون....خیلی زود دیر میشه. خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی رو....
رسول اردبيل
روحش شاد خيلي ناراحت شدم
احسان
خدا بیامرزتش
رفیقای این مرحوم بلدن با رسانه چجور کار کنن
منو شمام باس یادبگیریم
اینکه عصبانیت و بدوبیراه نداره!
محمد1331(فرهادي)
خيلي حيف شد بهترين خواننده پاپ با آخرين آةنگش رفت.خدارحمتش كنه
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا متآسفم که حرام رو حلال نشون میدین
کدام یک از علمایی که میفرمائید کنسرت های موسیقی را تآئید میکنند
NiaIEs
خدارحمتش کنه خیلی صداش قشنگ بود
امیر
من مرتضی پاشاییتشکرمی کنم