سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۸

سركرده جريان انحرافي گزينه انتخاباتي اصلاح طلبان شد

سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 165845
یکی از اعضای شاخص جریان دوم خرداد اخیرا در جلسه ای با حضور چهره های سرشناس این جریان اظهارات تامل برانگیزی را درباره جریان انحرافی در دولت دهم مطرح کرده است.

به گزارش جهان، وی که پیرامون رویکرد جریان اصلاحات درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم سخن گفته، به مواضع و اقدامات اسفندیار مشایی اشاره و عنوان کرده است: برخلاف ادعای برخی افراد و گروه‌ها، مشایی شخصیت بدی نیست. 

این مجرم قتل های زنجیره ای افزوده است که "مشایی همان حرف های ما را می زند و رویکرد وی در راستای اهداف ماست." 

وی از همسویی جریان انحرافی دولت با جریان دوم خرداد، به این نتیجه رسیده است که "اگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده به فرد مشخصی نرسیم، از مشایی حمایت خواهیم کرد." 

در همین راستا، جوان آنلاین هم خبر داد که جمعي از اصحاب فتنه ۸۸ مشغول طراحي سناريويي پيچيده هستند تا به ظن خود با فريب نظام خود را در پوشش جريان انحرافي اصولگرايان به نظام تحميل كنند. 

اخبار منتشره حاكي از آن است كه همسويي بعضي جريانات انحرافي و در پيش گرفتن خط واسطي كه گرايش اصلاح‌طلبانه آن درخشش بيشتري داشته است، بعضي از فتنه‌گران به خصوص لايه‌هاي تند اين جريان كه قصد براندازي نظام را داشته به طمع انداخته است تا از اين فضا و انشقاقي كه در بعضي لايه‌هاي انحرافي اصولگرايان افتاده است بهره‌برداري كنند. 

گفتنی است، در روزهای اخیر و به دنبال اقدامات تامل برانگیز جریان انحرافی در دولت، محافل و رسانه های ضد انقلاب و به حمایت گسترده از مشایی و یارانش پرداخته و رویکرد آنان را در راستای اهداف خود توصیف کرده اند.
البته توجیه آقای مشایی و نزدیکانش از رفتارهای همسو با جریان فتنه گر این است باید آرای این جریان را هم برای انتخابات آتی جذب کرد!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با شناختي كه از آيت الله جنتي انسان پاك و مومن دارم تاييد صلاحيت مشايي را توسط شوراي محترم نگهبان قانون اساسي محال مي دانم.
Iran, Islamic Republic of
از همه رسانه هاي انقلابي بخاطر افشاي جريان فصت طلب مشاييسم ممنونم. اين شناخت و آگاه سازي سبب بيمه انقلاب خواهد شد. تا حزب اللهي ها هستند به اذن الله ضد انقلاب آشكار و پنهان كاري از پيش نخواهند برد. لاتحزن ان الله معنا
Iran, Islamic Republic of
مردم اجازه سوء استفاده از انقلابشان را به احدي نخواهند داد
Iran, Islamic Republic of
مگر بسيجيان مرده اند. ما تا آخرش پاي اسلام ناب ايستاده ايم. با اشخاص عهدي نداريم. مهم خط و شاخص است. معيار حال فعلي افراد است.
Iran, Islamic Republic of
اين باند مهره سوخته است. آقا با دفاع از وزير اطلاعات از جمهوري اسلامي دفاع كرد. مچ فرصت طلبان بي سواد نوكيسه راگرفت.
Iran, Islamic Republic of
توجیه آقای مشایی و نزدیکانش در مورد جذب جریان فتنه گر گواه روشنی بر این مطلب است که آنها دنبال جذب گروهها و جریانات منحرف به خود هستند و نه به اسلام و انقلاب. در واقع هدف آنها حفظ قدرت است و به همین دلیل از هر وسیله ای برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند.
Iran, Islamic Republic of
باید گفت:
شتر در خواب بیند پنبه دانه - گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
قابل توجه اون دوستی که گفته اند حتما مشایی رد صلاحیت خواهد شد باید بگویم که حواست باشد که موسوی و کروبی هم از همین شورای نگهبان صلاحیت ریاست جمهوریشان را گرفتند!!!.واقعا جای سوال دارد که اگر مردم هم موسوی را تایید می کردند آنوقت چه بلایی بر سر کشور می آمد؟!!