جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
جام ملتهاي آفريقا

تيمهاي الجزاير و آنگولا به دور يک هشتم نهايي راه يافتند

سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب: 90864
تيمهاي ملي فوتبال آنگولا و الجزاير روز دوشنبه با دستيابي به تساوي بدون گل در آخرين بازي گروه يک جام ملتهاي 2010 آفريقا، به دور يک هشتم نهايي اين رقابتها راه يافتند.
به گزارش  رويترز ، جمع امتيازات آنگولا بعد از اين تساوي به پنج رسيد و با يک امتياز بيشتر نسبت به الجزاير در صدر جدول گروه يک قرار گرفت. تيم فوتبال مالي نيز با کسب پيروزي 3 - 1 بر تيم مالاوي چهار امتياز کسب کرد و در رده سوم جدول قرار گرفت. تيم مالاوي نيز کسب با سه امتياز در قعر جدول ايستاد. 

به رغم تلاشهايي که آنگولا و الجزاير براي کسب پيروزي انجام دادند ولي در نهايت هرکدام يک امتياز کسب کردند و به دور بعدي راه يافتند. اکنون اين دو تيم منتظر مشخص شدن تيم اول و دوم گروه دو هستند که تيمهاي ساحل عاج، بورکينافاسو، و غنا را در خود جاي داده است.
علاوه بر تيمهاي آنگولا و الجزاير،‌ تيم ملي ساحل عاج از گروه دوم و تيم ملي مصر از گروه سوم نيز صعود خود را به مرحله يک چهارم نهايي جام ملتهاي افريقا تضمين کردند.
https://jahannews.com/vdcgt79y.ak9z34prra.html
jahannews.com/vdcgt79y.ak9z34prra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *