سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۵

عکس/ فرهادی پس از دریافت جایزه اسکار

دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 210619

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
http://www.yehabeghand.com/news/?p=2856

ابراز رضایت مقام معظم رهبری از فیلم یه حبه قند
United States
سلام . من هم به آقای فرهادی تبریک می گویم و هم به وزارت ارشاد که زمینه این فعالیتها را فراهم کرد . چرا قبلا این اتفاقها نمی افتاد و یا چرا در سایر کشورهای منطقه که دم از آزادی و تمدن می زنند این اتفاقها نمی افتد . اسکار بعد از چندین سال نادیده گرفتن فیلم های سینمایی کشورمان دیگر نتوانست باتوجه به بعد حرفه ای بودن این صنعت ، سینمای کشور ما را نادیده بگیرد . نمی گویم سیاست دخیل نبود زیرا بعد از چند دوره نادیده گرفتن سینمای کشور ما بالاخره مجبور به این امر شدند زیرا با توجه به ساختارفیلم، نادیده گرفتن آن می توانست از نظر حرفهای پیامد های بدی برای آنها در پیش داشته باشد. ضمن اینکه سیاست آنها از دافعه به جاذبه تغییر کرده. رهبر عزیز ما دستور جذب حداکثری را می دهد آنها اطاعت و اجرا می کنند این امر پیامهای مختلفی برای آقای فرهادی و وزارت ارشاد دارد که جای آن دارد ما بجای دافعه کماکان سیاست جاذنه را در پیش بگیریم.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصغر فرهادی که دل یک ملت رو شاد کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر دید استکبار از کار شما تعریف می کند بدانید کارتان غلط است.
ببخشید دل یک ملت رو . منظور سبزها هستن دیگه . طرف چهره مردم کشور رو بد نشون داده افتخارش هم اینه که بگه ملت رو دوست داره . رسیدن به اهن پاره به هر قیمتی خیلی خوبه ؟؟؟
United States
کاش سینمای ایران و هنرافشانی! کارگردان ها و بازیگرانش به جایی می رسید که بازیگران اروپایی در صف سیمرغ ایران می ایستادند و به سیمرغ ایرانی افتخار می کردند
Iran, Islamic Republic of
قربون ملت عزيز ميهنمون برم كه چشم ندارن ببينن يكي باعث شادي دل ملت تو اين آشفته بازار شده! آخه حسادت تا كجا؟؟؟؟!!!!
آخه چرا ميگين چهره مردم كشور رو بد نشون داده؟ واقعيت جامعه رو به تصوير كشيده...غير از اين بوده؟اگه با ديگران نمي تونيم صداقت داشته باشيم، با خودمون كه مي تونيم صادق باشيم!يا اينم نمي تونيم؟؟؟!!
زنده باد اصغر فرهادي عزيز
Iran, Islamic Republic of
چرا به همه چی نگاه سیاست زده دارند بعضی ها؟
یک ایرانی به یک افتخار دست پیدا کرده، و این باعث خوشحالی همه است.
Iran, Islamic Republic of
دلم شاد نشد
دلم شاد نمي شود
غصه مي خورم از دست اين ها كه دغدغه هاي خانوادگي را مي برند توي خيابان جار مي زنند
آقاي فرهادي جايزه رك گويي و فيلم سازي ات را نگرفتي
جايزه توهين به يك ملت را گرفتي
ملتي را كه مي خواهد آمريكايي نباشد
تو گل را به دروازه خودي زدي
براي همين دشمن روي دست مي بردت!
خوشحال باش
خوب ساختي اما به نفع دشمن نه خانواده ات.
خدا كند ان دنيا يكي باشد جوابت را بدهد.
غصه دارم. خيلي . انگار يكي كه هم خانواده هم هست خنجرش را تا دسته فرو كرده توي قلبم.
آقاي فرهادي نه تو را دوست دارم
نه فيلمت را
با همين زرق و برق باش تا صبح دولتت بدمد.
ما ايرانيها دوست داريم كه هميشه همه ايرانيها شاد باشندولي اين شادي رو به هرقيمتي نميخواهيم
شادي كه باعث زير پاگذاشتن غيرت ايراني بشه باعث تاسف...
حداقل كاش ازخانواده هاي شهداي ما خجالت ميكشيدو...
Iran, Islamic Republic of
جايزه گرفتن و اول شدن خوبه. اما نه به هر قيمتي. دوستاني كه فكر مي كنند ما به همه چيز سياسي نگاه مي كنيم، توجه داشته باشندكه دارند اشتباه مي كنند. اتفاقا ما به همه چيز سياسي نگاه نمي كنيم بلكه اين دشمن و طرف مقابل ماست كه به همه چيز نگاه سياسي دارد و ما را هم به اين مجبور مي كند. شايد در دنيا، مردم آنقدر مثل ما سياسي نباشند ولي دولتمردانشان به شدت سياسي هستند و همه چيزشان در خدمت سياست است. هاليوود در اوج اين پيوند هنر و سياست قرار دارد و كسي كه قدري و فقط قدري مطالعه داشته باشد، اين موضوع را انكار نمي كند. آنها در جايزه دادن هم كاملا سياسي كار مي كنند. ضمن اينكه فكر كنم تا همين چند وقت پيش، بغل در بغل هم ايستادن زن و مرد و لباس هايي مثل لباسي كه خانم حاتمي پوشيده بود و همچنين نوع پوششي كه دختر خانوم همراهشان داشت، خيلي درست نبود و مذموم شناخته مي شد نمي دانم چه شده و چه اتفاقي افتاده كه اينها ارزش شده است. ما انقلاب كرديم (منظورم از ما) بخشي عمده از جمعيت ايران است كه حاضر به ايثارگري بود. انقلاب شد، جنگيديم كه به غرب و شرق بگوييم ما به شما كاري نداريم و آداب و رسوم شما را نمي خواهيم تقليد كنيم. اما متأسفانه امروز دوباره در يك ارتجاع واضح و روشن، خودمان را مي كشيم كه مثل آنها لباس بپوشيم، مثل آنها مهماني بگيريم و مثل آنها باشيم. از فرق سر تا نوك پا، غربي. هم فرهنگ برهنگي را داريم انتخاب مي كنيم و هم اينكه از فرهنگ خودمان خالي شده و لخت مان كرده اند.
جاي تأسف است. آنقدر كه مباحث اخلاقي رعايت نشده در حضور تيم جدايي نادر از سيمين در مراسم اسكار و گلدن گلوب، برايم دردآور بود، مباحث سياسي برايم اينقدر ناراحت کننده نبود.
Iran, Islamic Republic of
حسود هرگز نیاسود واقعا متاسفم برای کسانی که همه چیز رو به سیاست ختم میکنند همین شده که کسی برای سیمرغ ما هم تره خرد نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز ميخواي براي سيمرغ ما تره خرد كنن، اصلا سختي ندارد.
به هنگام برگزاري مراسم جشنواره فيلم فجر، مي توان ميهماني آنچناني گرفت. زن و مرد با لباس هاي كاملا لخت و با سرو مشروب و غيره كنار هم بنشينند و راه بروند و بخندند و مكان هاي ديگري هم در كنارش باشد، دانسينگ و غيره هم باشد. (ماشاءالله برخي تأكيد مي كنم برخي از سينمايي‌ها و بازيگران ما هم مطمئن باشيد اصلا كم نمي‌آورند و روي همه را سفيد خواهند كرد) آن وقت ببينيد كه سيمرغ جشنواره فيلم فجر مي شود، با ارزش ترين و مهمترين جايزه جهاني. باور كنيد. كاري ندارد. البته روندي كه ما داريم پيش مي رويم به نظرم اين روزها خيلي هم دور نيست. اين اتفاقات را به چشم سر خواهيم ديد.
وقتی گل به خودی بزنی هر چند هم قشنگ باشه طرفدارای حریف خیلی خوشحال میشن احتمالش هم کم نیست فصل بعد باهاشون قرارداد ببندی!
بيچاره نمي دونه يك عروسك براي دشمنان ايران شده كه اين جور شاده؟!!
آخه كي دشمن براي ما دست تكان ميدهد؟!1