جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
اين پرسپوليس به سپاهان بباز نيست

پروين: حاشيه نبود، پرسپوليس قهرمان ليگ مي‌شد

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 167519
علي پروين گفت: در صورتي كه پرسپوليس اسير حاشيه‌ها نمي‌شد مي‌توانست به عنوان قهرماني ليگ دست يابد.
به گزارش جهان و به نقل از فارس،علي پروين در درباره ديدار پرسپوليس و پيكان و برتري ۵ بر يك سرخپوشان اظهار داشت: پيكان چيزي براي از دست دادن نداشت و به همين دليل به دنبال يك فوتبال هجومي بود.

وي گفت:‌ ما خانه نشسته بوديم تا اين مسابقه را كامل ببينيم اما چون بازي هاي حساس ديگري بود اين بازي را تيكه تيكه نشان داد. با اين حال وقتي فقط بخشي از بازي را ديدم در دل خودم پرسيدم چرا پرسپوليس هميشه اينطور بازي نمي كند؟ اگر پرسپوليس هميشه مثل بازي با پيكان بود الان جاي سپاهان قهرمان ليگ برتر مي شد.

پروين ادامه داد: متاسفانه پرسپوليس را به حاشيه بردند و به نظرم همه مردم پس از بازي روز گذشته متوجه شدند كه اگر حاشيه نبود اين تيم الان مي توانست قهرمان هم شود.

وي در جواب اين سوال كه آيا به نظر شما پرسپوليس مي تواند سپاهان را در جام حذفي شكست دهد گفت: اين پرسپوليسي كه من در بازي برابر پيكان ديدم برابر سپاهان در تهران بباز نيست. اميدوارم تمام عوامل فكر و ذكر خودشان را به بازي مقابل سپاهان مشغول كنند تا با كسب يك نتيجه خوب دل هواداران را شاد كنند. كار بسيار سختي است چون تيم امير تيم خوبي است اما تيمي كه بخواهد قهرمان شود نبايد از كارهاي سخت بترسد.
پروين درباره ليست تيم ملي به فارس گفت: من هوز ليست را نديده ام تا نظر بدهم.

پروين در پايان از كليه اهالي ورزش براي حضور در مراسمي كه هر ساله در حسينه قائم واقع در خيابان شريعتي برگزار مي كند دعوت كرد تا در اين مراسم كه روزهاي يكشنبه و دوشنبه هفته جاري از ساعت ۱۲ الي ۱۴ با حضور اهالي فوتبال برگزار خواهد شد حضور بهم رسانند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *