سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳

تقدیر کنگره شهدا از هواداران پرسپولیس

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۴
کد مطلب: 409754
کنگره شهدای ورزش کشور از حرکت باشگاه، کانون هواداران و مشوقین پرسپولیس در تهیه پرچم و توزیع آن بین هواداران در احترام به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش جهان به نقل از  ابنا، روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و کنگره شهدای ورزش کشور از کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تقدیر کردند.

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: هواداران پرسپولیس در مسابقه با لخویا ضمن احترام به حریف تا دقیقه ۹۰ بازیکنان و کادر فنی تیم محبوبشان را تشویق کردند.

وی اضافه کرد: هواداران پرسپولیس ضمن نمایش اخلاق خوب ورزشی، در انجام کارهای فرهنگی هم موفق عمل کردند و اهتزاز پرچم «یا محمد رسول الله(ص)» در جریان مسابقه، یکی از این رفتارهای ارزشمند تماشاگران پرسپولیس بود. حرکتی که باعث شد عشق و علاقه مردم مسلمان ایران را به پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد(ص) نشان بدهد.

بهمنی همچنین از تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران به خاطر اعزام جانبازان عزیز به هتل محل اقامت تیم پرسپولیس که موجب افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی این تیم قبل از مسابقه با تیم لخویا شد، قدردانی کرد.

در این باره همچنین کنگره شهدای ورزش کشور صبح امروز با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک پیروزی مقابل لخویا قطر، از حرکت باشگاه، کانون هواداران و مشوقین پرسپولیس در تهیه پرچم و توزیع آن بین هواداران در احترام به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) به عنوان اقدام تحسین برانگیز یاد کرده و آنرا مورد تقدیر و تشکر قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *