شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

باز هم اسکانیا آتش گرفت

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 372250
اتوبوس اسکانیایی که عازم قم بود در محور اراک - بروجرد دچار آتش سوزی شد؛ خوشبختانه آتش در دقایق نخست مهار شد و به کسی آسیب نرسید.
به گزارش جهان بهن نقل از واحد مرکزی خبر، سرهنگ مهدی حسنی،‌ رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: ساعت ۴ و نیم بامداد امروز، اتوبوس اسکانیایی که از ایلام عازم شهر مقدس قم بود، در کیلومتر ۳۳ محور اراک - بروجرد دچار آتش سوزی شد.

سرهنگ حسنی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه ۴۰ مسافر این اتوبوس اسکانیا همگی تبعه کشور عراق بودند، افزود: به علت نقص فنی، این اتوبوس از ناحیه موتور طعمه حریق شد که با هوشیاری راننده و سایر مسافران و با استفاده از کپسول های اطفای حریق، همان دقایق نخست آتش مهار شد.

وی گفت: در این حادثه به کسی آسیب نرسید و مسافران با هماهنگی پلیس راه و پایانه مسافربری به مقصد منتقل شدند.

به گفته سرهنگ رستمی، معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا (۲۵ تیر ۹۳)، شرکت عقاب افشان، سازنده اتوبوسهای اسکانیا، متعهد شده است نواقص اتوبوس‌های اسکانیای تولیدی را رفع کند و برای اصلاح ایرادها و نواقص خودروهای فعال در جاده‌های کشور فراخوان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *