يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۳

تعرفه‌ي جديد تلفن ثابت اعلام شد

دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 193169
رييس شوراي رقابت گفت كه تعرفه هر پالس مكالمه با تلفن ثابت به حدود 51 ريال افزايش يافت.

جمشيد پژويان در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: تعرفه مكالمه با تلفن ثابت حدود 12 درصد افزايش يافته است و هر پالس كه حدود سه دقيقه است و تعرفه آن 7/44 ريال بود با افزايش اعمال شده به 51 ريال رسيد.

رييس شوراي رقابت گفت: ظرف امروز يا فردا اين موضوع به شركت مخابرات ايران ابلاغ مي‌شود.

وي تاكيد كرد: اين موضوع كه مخابرات با توجه به اين افزايش چه شرايطي خواهد داشت قطعا به شوراي رقابت منعكس مي‌شود.

او درباره احتمال تغيير و يا تجديد نظر اين مصوبه گفت: شوراي رقابت در مصوبه‌اي كه نهايي كرده براي مدت زماني اين قيمت را قطعي و غيرقابل تغيير مي‌داند.

پژويان با بيان اين‌كه افزايش ناچيزي در قيمت مكالمات اعمال شده ابراز كرد: سهم هزينه تلفن ثابت در بودجه خانوارها بسيار پايين است و براي خانوارهاي فقير سهم هزينه‌هاي مكالمه با تلفن ثابت 1.1 درصد يعني حدود يك درصد است و مشتركان با اين افزايش، تغييري احساس نخواهند كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ما مردم شهيد پرور از اين بدتراش سرمون در آورديد هنوز تغييري احساس نكرديم. فعلا افسار دست شماست هر جور دوست دارين جولون بدين.
Saudi Arabia
این شورا اون وقت رقابت بین چی رو با چی در دستور کار داره؟
Iran, Islamic Republic of
از كي تا حالا افزايش 12 درصدي ناچيز شده؟؟؟؟؟ اگر قرار بود حقوق ها رو اضافه كنند مي گفتند رقم بسيار بالاي 10 درصد به حقوق ها اضافه مي شود. بعدش هم تو همين محاسبه پالسها انقدر سر مردم كلاه مي ره كه بيا و ببين