جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
لژیونرهای ایران در لیگ‌های عربی؛

باخت الشحانیه با پولادی و شجاعی

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 387263
تیم فوتبال الشحانیه در حالی در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر شکست خورد که مهرداد پولادی و مسعود شجاعی برای این تیم به میدان رفتند. همچنین تیم الکویت هم با گلزنی رضا قوچان نژاد به مرحله نیمه نهایی جام ولیعهد کویت راه یافت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته هشتم لیگ ستارگان قطر سه شنبه شب آغاز شد که در یکی از این مسابقات تیم الشحانیه به مصاف تیم الغرافه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب این حریف خود شد. در تیم الشحانیه مهرداد پولادی از اول در ترکیب قرار داشت و مسعود شجاعی دیگر لژیونر ایرانی از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد.

در دیگر بازی این هفته، تیم‌های ام صلال و العربی هم به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ام صلال به پایان رسید. در این دیدار پژمان منتظری مدافع ایرانی ام صلال و اشکان دژآگه هافبک ایرانی تیم العربی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشتند.

همچنین در مرحله یک چهارم نهایی جام ولیعهد کویت، تیم الکویت با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق به شکست تیم یرموک شد تا به مرحله نیمه نهایی برسد. در این دیدار رضا قوچان‌نژاد در دقیقه ۱۷ و شادی الهمامی در دقیقه ۹۷ برای الکویت گلزنی کردند. البته تیم الکویت صاحب یک پنالتی هم شد که رضا قوچان‌نژاد در دقیقه ۶۳ این پنالتی را از دست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *