شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

ائتلاف سبز یک جاسوس سیا و یک روسپی شناسنامه دار

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 70406
روزنامه کیهان در گزارشی که روز شنبه به چاپ رسانده است نسبت به حمایت دالای لاما از جنبش سبز ایران و دیدار اخیر او با " نازنین افشین جم " فعال حقوق بشر و دختر شایسته ایرانی الاصل کانادا در سال 2003 موضع گرفت .

در این مطلب آمده است : " «راديو فردا» گزارش داده است كه «دالايي لاما»، رهبر معنوي! و در تبعيد بودائيان تبت كه سال 1986 برنده «جايزه صلح نوبل» شد، با «جنبش سبز ايران» ابراز همبستگي كرد.

وي هفته گذشته در حاشيه «كنفرانس صلح كانادا» به درخواست يك مانكن ايراني مقيم آمريكا به نام «نازنين افشين جم» يك «تراكت سبز» در دست گرفت كه روي آن نوشته شده بود: «آزادي براي ايران». عكس «دالايي لاما» و «افشين جم» به سرعت در رسانه هاي موسوم به «اصلاح طلب» منتشر شد؛ چنانكه آن را نشانه انعكاس صداي حاميان سبز اصلاحات در جهان دانستند. آيا اين حاميان «جنبش سبز» به راستي شخصيت هايي «معنوي» و «صلح طلب» هستند؟!"

در ادامه این مطلب در توصیف دالای لاما چنین آمده است : " او كه نام اصلي اش «تنزين گياتسو» است، در سال 1937 به عنوان كسي كه روح بودا در او حلول كرده، معرفي شد!
از همان سن و بر پايه خرافات رايج بوديسم، بر تخت سلطنت موروثي تبتي ها تكيه زد و در پانزده سالگي هم به عنوان رهبر تشريفاتي دولت تبت برگزيده شد.
«دالايي لاما» در بيست و چهار سالگي، به تحريك غرب و براي تثبيت حكومت خودمختارش، تبتي ها را به شورش عليه حكمراني چيني ها فراخواند، اما در حالي كه هزاران تبتي در نبرد با سربازان چيني جان مي دادند، از ترس جانش، به هند گريخت و از دولت دهلي، تقاضاي پناهندگي سياسي كرد.

در سال هاي 1380 تا 1386، چهار ديدار محرمانه «دالايي لاما» با رئيس جمهور آمريكا در كاخ سفيد فاش شده است؛ سلسله ملاقات هايي كه براي پيشبرد كودتاهاي مخملي در جهان انجام مي گشت كه نمونه آن، كودتاي نافرجام در برمه (موسوم به انقلاب زعفراني) است.


«دالايي لاما» در پاييز 1386، از دست جرج دبليو بوش، بالاترين نشان ايالات متحده را دريافت كرد. در مراسم اهداء اين نشان عالي، رئيس جمهور جنگ طلب آمريكا وي را «نماد جهاني صلح و بردباري» خواند، اما بوديست هاي واقعي او را «گزينه معنوي سازمان جاسوسي سيا در انقلاب هاي مخملي» مي دانند.

در ايران، براي نخستين بار در 6 تيرماه 1385، روزنامه «اعتماد ملي» (ارگان رسانه اي مهدي كروبي) با هدف تبليغ «معنويت سكولار» و «عرفان هاي آمريكايي» گفتگوي تبليغاتي مفصلي را از «دالايي لاما» منتشر كرد.


روزنامه «كيهان» در 2 بهمن 1386 با انتشار عكس ها و اسنادي فاش كرد كه لاما با «كارل گرشمن»، رئيس «بنياد اعانه ملي براي دموكراسي» و از رهبران «سازمان جاسوسي سيا»، نشست هاي منظمي را براي پيشبرد كودتاهاي مخملي برگزار مي كند و «رامين جهانبگلو» نيز نقش يك «منبع اطلاعاتي» را براي آنان دارد.

در ادامه این مطلب در توصیف نازنین افشین جم آمده است : " «نازنين افشين جم» يكي از روسپي هاي شناسنامه دار جهان است! او پس از آنكه در سال 2003 به عنوان «دختر شايسته كانادا» برگزيده شد، در مسابقات «ميس ورلد» كه در شهر سانيا در كشور چين برگزار مي شود نيز شركت كرد و به لقب «دومين دختر شايسته جهان» دست يافت.

در پروتكل اين مسابقات، «زيبايي و اندام سكسي» و «استعداد تحريك جنسي بينندگان» از شاخصه هاي دريافت لقب «دختر شايسته» است. تا سه سال پيش، وي تنها به عنوان يك «مانكن» شناخته مي شد، اما به تازگي از سوي سلطنت طلبان و آمريكا عنوان «فعال حقوق بشر» را نيز كسب كرده است!

يكي از افتخارات وي، سرويس دهي به پسمانده هاي دودمان بر باد رفته پهلوي دوم، از جمله «رضا ربع پهلوي» است. افشين جم روابط نزديكي با «شيرين عبادي» و دختركان «كمپين يك ميليون امضا» دارد و به تازگي نيز همراه «دالايي لاما» به حاميان «جنبش سبز» آقايان «ميرحسين موسوي» و «محمد خاتمي» پيوسته است.

کیهان در ادامه نوشته است : " نسبت جنبشي كه دم از «معنويت» و «عقلانيت» مي زند با جاسوسان و فواحش چيست؟ چرا فرجام اين رنگ «سبز» كه بانيان آن (ميرحسين موسوي و محمد خاتمي) شعار «پيروي از خط امام خميني(ره)» مي دادند، فرجامي سياه شده است؟! هويت يك جنبش به رنگ آن نيست، بلكه به ماهيت آن است.


آيا شخصيت ها و جوانان حامي موسوي مي دانستند كه آن «شال سبز»، شالي كه منقوش به نام مبارك حضرت «فاطمه زهرا»(س) بود، تنها يك طعمه براي فريب مردم به قصد كسب قدرت است؟ آن رنگ سبز، اكنون در دستان جاسوسان و فواحش است و كساني چون «شيرين نشاط» (دختر سرلشكر نشاط، از كارگزاران نظامي عصر پهلوي) و «شهره آغداشلو» (بازيگر- مانكن بهايي و فراري) در زمره «سبزپوشان» درآمده اند.


اين عكس ها، فرياد مي زنند كه «جنبش سبز» به «كاخ سفيد» ختم مي شود و البته راهي هم به هرزه خانه هاي غرب دارد. در اين قاب ها، در اين نماها، در اين تصاوير، نشاني از «عقلانيت» و «معنويت» نيست، بلكه چهره هاي سياهي نمايان هستند كه آدمي را به ياد «جهنم» مي اندازند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *