جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۴
۳۱

رفتار حاج‌رضايي با جانباز پرسپوليسي!

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 388965
امیر حاج‌رضایی، مشاور فني باشگاه پيكان در پاسخ به سلام و احوال‌پرسی جانباز پرسپوليسي با لحنی زننده گفت:علیک‌سلام؛من خوبم. شما که این همه فحش دادید، خوبید؟
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان زمانی که خودروسازان درحال ترک ورزشگاه بودند، جانباز موسی سلامت چندبار سنگربان دومیلیاردی پیکان را صدا کرد تا با او عکسی به یادگار بگیرد اما رحمتی بی‌اعتنا به وی حتی جواب سلامش را هم نداد.

همچنین امیر حاج‌رضایی، مشاور فني باشگاه پيكان در پاسخ به سلام و احوال‌پرسی جانباز پرسپوليسي با لحنی زننده گفت:علیک‌سلام؛من خوبم. شما که این همه فحش دادید، خوبید؟

با شنیدن این صحبت‌ها از زبان این کارشناس باادب جلوی دوربین، حاضران شگفت‌زده به یکدیگر نگاه مي‌كردند و هضم چنين برخوردي با جانباز اين مرزوبوم، آنهم از سوي يكي از مدعيان «كرامت انساني» و «اخلاق‌مداري» برايشان عجيب بود. شايد در آن لحظه كرامت انساني خواب بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
واقعا فحش داده بود؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه فحش داده حقش بوده این جواب رو بگیره
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
غرور، تکبر،بی اخلاقی ورفتارهای جاهلانه در بازیگران عرصه فوتبال دارد فزونی می گیرد تا کنون حاج رضایی را ادم با تربیت واخلاق مداری می دانستم خوب وقتی نمونه اخلاقی یک صنف این باشد تهش معلوم است .ان جانباز مجترم را نکوهش نمی کنم که چرا دلخوشیت عکس گرفتن با ان بازیکن بوده به هر حال هر کس یک دلخوشی وسر گرمی دارد.ولی رحمتی را می گویم اگر ان جانباز نبود که از ناموس وسرزمین این کشور دفاع نمی کرد تو شاید الان ........
اینا فقط تو تلویزیون با ادبند
من به هیچ عنوان از رفتار امیر حاج رضایی دفاع نمی کنم اما در آن شرایط و پایان بازی ممکنه از نظر روانی آمادگی برخورد مناسب رو نداشته، شاید اگه قبل ا شروع مسابقه می بود رفتار ایشون هم فرق می کرد.
هیجوقت اینگونه مردم را قضاوت نکنیم.
یاسر
عزیزم ادما حتی خودم در لحظات حساس و سر بزنگاه عیارشون عیان میشه...وگرنه در حالت عادی همه خوبن همه بر خشمشون غلبه میکنن...این سر بزنگاه است که ادما شناخته میشن ....ولی از حق نگذریم از رحمتی چنین کاری بعید نبود ولی از حاج رضایی بعید بود
مغلطه نکن کسی که مشهوره حق نداره حق نداره حق نداره باوجود انواع فشار ها کلمه ای ضد ارزشی از دهنش در بیاد ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت موافقم
خسته نباشی
فوتباله اونم از نوع ایرانیش پول مفت بیت الماله دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا به این پول مفت گلوگیر فکر کردین؟هر کی میگیره از راه به در میشه!
شما خبرگزاری ها و رسانه ها مقصرید که این آدم ها را خیلی بیشتر از ظرفیتشان بزرگ کرده اید
همه می دونن حاج رضایی هیچ وخت از ادب و احترام کم نمی ذاره، وختی به طرف مورد نظر میگه شما که این همه فحش دادید، حتما طرف فحش داده بوده، فحش دادن بده، چه جانباز باشه، چه ازاده ، چه استاد دانشگاه، چه رییس جمهور، فحش دادن عمل زشتی بوده نه کار حاج رضایی
ايماني
Iran, Islamic Republic of
خير ايشون فحش نداده بود كه ،فقط بعضي ازتماشاچيها نامربوط دادميزدن كه ايشون عقدشو سراين جانباز خالي كردو حرمت ايشون وخودشوشكست.
ای کاش کمی هم مرام از عموی شهیدش به ارث می برد
Indonesia
حتما انتظار دارید بعد از آن همه فحاشی به رحتمی وی بیایستد و عکس بیاندازد واقعا خودتان بودید ان کار را می کردید؟؟؟
میثم
متاسفم. تا وقتی فوتبال ما دست این افراد باشه همینجوری میمونه...
مسعود ازرشت
این افراد که ادعای فرهنگ و تمدن دارند و سر حرف خیلی با ادب و با شخصیت و متمدن و با کلاس تشریف دارند شخصیت واقعی خودشونو خودشونو در مواقع این چنینی نشون میدند این جماعت به اصطلاح روشن فکر فقط و فقط در برهنگی و اباحه گری و آزادی مطلق از غرب تقلید میکنند و چه بسا پیشی هم میگیرند اما در فرهنگ و نظم و مخصوصا رانندگی و آداب معاشرت خیلی از غربی ها عقبند
عماد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واقعا, من به شخصه از این بزرگوار عذرخواهی میکنم. برخورد ادم نشون دهنده شخصیتشه.
حسن
این جانباز عزیز نباید اینگونه افراد را آدم حساب کند.زمانیکه اینان قهرمانانه در میدان جنگ بودند امثال حاج رضایی چه خاکی بر سر می کردند؟ننگ بر ریاکاران که تفاوت ظاهر وباطنشان از زمین تا اسمان است.
بهنام
توی اون برنامه ورزشی یک لحظه میهمانان فکر کردند برنامه پخش نمیشه شروع کردند به مسخره کردن تیم ملی ...

از اینطور آدمهایی چه انتظاری دارید ؟ اگر در همین صحنه دوربین بود یقینا حاج رضایی با خوش و بش ، صورت این جانباز رو غرق بوسه میکرد !!
حبیب
Iran, Islamic Republic of
باور کنید من ایشون رو نماد و نمونه ی یه انسان شریف و مودب میدونستم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
کسی که به خاطر خود خواهی از تیم ملی هم میخواست باج خواهی کند می خواهید به یک جانباز احترام بگذارد؟!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اکثر ورزشکاران ما بی ادب هستند فقط جلوی دوربین مودب می شوند. باید تنبیه شوند تا بفهمند برای جانبازی که برای امثال او جانش را فدا نموده تا آنان الان راحت زندگی کنند حتما اولیاءاش یادشان رفته بود که به او ادب یاد دهند.
سعيد
واقعا براي اين چنين افرادي بايد يك كلمه بكار ببريم.متاسفم
Iran, Islamic Republic of
باسلام،بهترین کار همین پخش نکردن فوتبال از سیماست . دو سال فوتبال را پخش نکنید ببینید آثار مثبت آنرا. در عوض سرمایه گذاری روی بسکتبال ، والیبال،هندبال،ژیمیناستیک، شنا و تیراندازی را انجام دهید تا این رشته ها هم رشد پیدا کند.
مجيد
انسان ادم اهني نيست .ممكن است دران موقع ايشان ازنظر روحي در موقعيت مناسب نبوده.
Iran, Islamic Republic of
اگر فحش داده باشد برخورد حاج رضايي خيلي هم مودبانه بوده است.
حسن
شخصیت واقعیش رو برملا کرد- گاهی اوقات نیاز به پرده برداری خدا نیست - خودمون پیش قدم میشیم.......
Iran, Islamic Republic of
چه متني هس كه مي نويسيد؟
اگرطرف فحش داده باشه بايد ازش تشكر كرد؟ چه حرف توهين آميزي زده به كسي كه فحش داده؟
به صرف جانباز بودن كه نبايد هر رفتاري كرد؟
محمد
اینجوری که شما نقل کردین، ظاهراً ناراتی از جای دیگه ای بوده و سر این بنده خدا خالی کرده. اگه جانباز نبود هم ذات عمل اشتباه بوده چه برسه که جانباز نماد یک حرکت ارزشی و نماینده میلیون ها جانباز دیگست. باید به صورت رسانه ای توضیح بده و مغذرت خواهی کنه.