جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

یک سریال جنگی در راه شبکه دو

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 266518
کارگردان مجموعه تلویزیونی "عطر بهار نارنج" از مراحل آخر تصویر برداری این سریال خبر داد.
 به گزارش جهان، عبدالحسن برزیده کارگردان مجموعه تلویزیونی "عطر بهار نارنج" به خبر گفت: نام فیلم از «دولت مخفی» به «عطر بهار نارنج» تغییر پیدا کرده است و تا کنون 80 درصد از تصویر برداری سریال انجام شده است.
 
او ادامه داد: «بخشی از سریال باید در جنوب تصویر برداری شود و بخشی که مربوط به اردوگاه اسرا است هم در شهر پرند باید تصویر برداری شود.»
 
برزیده در ادامه گفت: «این سریال برای پخش از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است و هنوز تاریخ دقیق پخش آن مشخص نیست.»
 
لاله اسکندری، پژمان بازغی، امیرآتشانی، مهتـاج نجـومـی، مریم بوبانی، هادی قمیشی، کاوه خدا‌شناس، ابراهیم برزیده، مریـم سلطـانـی، کریم خودسیانی، محمدرضا رهبری بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
 
در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «دولت مخفی» چنین آمده است: سعید که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ پدر خود را از دست می‌دهد. در واقع پدر او مفقود می‌شود و سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آن‌ها را به شمال کشور می‌برد. اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت و آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آید و بعد از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *