جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اعلام‌زمان برگزاری دومین‌نشست اصولگرایان

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 393715
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین نشست همگرایی"اصولگرایان" تا پایان سال خبر داد.
به گزارش جهان؛‌ حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به فعالیت‌هایش در راستای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: در هفته گذشته من سفری به استان زنجان داشته و در همایش همگرایی اصولگرایان استان زنجان شرکت کردم.

وی ادامه داد: همچنین این هفته عازم بندرعباس هستم و در همایش همگرایی اصولگرایان این استان حضور خواهم داشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین همایش سراسری اصولگرایان خبر داد و یادآور شد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا همایش دیگری با موضوع وحدت اصولگرایان را تا پایان سال برگزار کنیم.

به گزارش تسنیم، نخستین نشست همگرایی اصولگرایان در ۱۹ مهرماه ۱۳۹۳ در مجتمع ۱۳ آبان تهران با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد. همچنین جلسه نخست اصولگرایان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای تهران، جلسه دوم به مناسبت میلاد سالار شهیدان امام حسین(ع) با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی و جلسه سوم با حضور هزار نفر از بانوان اصولگرا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) با سخنان آیت‌الله جنتی برگزار شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *