جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
در گزارش فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال؛

فولاد خوزستان بهترین باشگاه ایران شد

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 383518
طبق این گزارش، فولاد خوزستان در رده ۲۸۴ قرار گرفته است و پس از این تیم، استقلال در رده ۵۱۲، سپاهان در رده ۵۵۵ و تراکتورسازی در رده ۶۳۹ قرار دارند.
به گزارش جهان به نقل از  ایلنا، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، در رده‌بندی بر‌تر تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان، قهرمان دوره قبل لیگ بر‌تر ایران در رده ۲۸۴ قرار گرفته که بهترین جایگاه تیم‌های ایرانی در این رده‌بندی است.
 ۱۰ تیم بر‌تر رده‌بندی فدراسیون تاریخ و آمار به شرح زیر است:

۱- رئال‌مادرید (اسپانیا)
۲- بایرن‌مونیخ (آلمان)
۳- آتلتیکو مادرید (اسپانیا)
۴- بارسلونا ‌ (اسپانیا)
۵- بنفیکا (پرتغال)
۶- یوونتوس (ایتالیا)
۷- چلسی (انگلیس)
۸- سویا (اسپانیا)
۹- بوروسیادورتموند (آلمان)
۱۰- پاری‌سن‌ژرمن (فرانسه)

در بین تیم‌های ایرانی، فولاد خوزستان در رده ۲۸۴ قرار گرفته است و پس از این تیم، استقلال در رده ۵۱۲، سپاهان در رده ۵۵۵ و تراکتورسازی در رده ۶۳۹ قرار دارند.

نکته جالب، حضور الهلال عربستان در رده سیزدهم رده‌بندی بر‌ترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان است. این تیم شب گذشته (سه‌شنبه) با برتری برابر العین در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

گفتنی است؛ پیش از این، باشگاه فولاد خوزستان از این سازمان معتبر فوتبال جهان، عنوان بر‌ترین باشگاه بازیکن ساز ایران را کسب کرده بود.

باشگاه فولاد خوزستان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، نونهالان و زیر ۱۳ سال بر سکوی قهرمانی لیگ‌های مختلف ایران قرار گرفت و همچنین تیم امید این باشگاه هم مقام نائب قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *